لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

نینتندو تنها 5 بازی برای بلک فرایدی آماده کرده است

نینتندو تنها 5 بازی برای بلک فرایدی آماده کرده است

 بر اساس گزارش‌های منتشر شده، شرکت نینتندو تنها 5 بازی را برای فروش ویژه بلک فرایدی آماده کرده است و کاربران کنسول نینتندو سوئیچ آپشن‌های زیادی برای خرید بازی‌ها در جریان فروش ویژه ندارند.

این در حالی است که شرکت سونی 20 بازی و شرکت مایکروسافت 26 بازی را به ترتیب برای کنسول پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان در جریان فروش ویژه بلک فرایدی آماده کرده‌اند. بلک فرایدی امسال قرار است در روز دوم آذر برگزار شود و کاربران در این روز میتوانند از تخفیف‌های ویژه‌ای بهره‌مند شوند که البته تعداد بازی‌های تخفیف گذاشته برای کنسول سوئیچ بسیار کم است.

البته باید اشاره کرد که برخی از این بازی‌ها به صورت باندل برخی از مجموعه‌های سه‌گانه به فروش می‌رسند. نینتندو بازی‌های تخفیف گذاشته خود در جریان بلک فرایدی را با قیمت 15 تا 40 دلار آماده عرضه کرده است و گیمرهایی که از این کنسول استفاده می‌کنند، میتوانند به‌زودی به این بازی‌ها دسترسی داشته باشند.

نینتندو یکی از پرفروش‌ترین کنسول‌های نسل هشتمی بازی است که تا کنون توانسته توجه بسیاری از گیمرها ها را به خود جلب کند با این حال عدم فعالیت زیاد شرکت نینتندو در فروش‌های ویژه پایان سال 2018 باعث شده تا بسیاری از کاربران و تحلیلگران انتقاداتی را در مورد این شرکت و کنسول بازی‌اش مطرح کنند. از طرف دیگر محدود بودن بازی‌های ارائه شده برای این کنسول نیز یکی از دلایل اصلی کاهش تعداد بازی‌های تخفیف خورده در جریان بلک فرایدی بوده بود. در ادامه لیست بازی‌های تخفیف خورده برای کنسول نینتندو سوئیچ به همراه قیمت پیشنهادی آن‌ها ارائه شده است. بر همین اساس کاربران میتوانند با خرید گیفت کارت نینتندو در روز دوم آذر حساب کاربری خود را شارژ کرده و این بازی‌ها را برای خود دانلود و نصب کنند.

  • 1.Crash Bandicoot N. Sane Trilogy — $25
  • 2.Farming Simulator — $15
  • 3.Mario + Rabbids Kingdom Battle — $25
  • 4.Nickelodeon Kart Racers — $25
  • 5.Starlink: Battle for Atlas Starter Pack — $40 [Doorbuster]

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420