لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

دانگل‌های کاربردی‌تر برای آیپد پرو 2018 در راه است

دانگل‌های کاربردی‌تر برای آیپد پرو 2018 در راه است

 یکی از مهم‌ترین تغییراتی که شرکت اپل در معرفی آیپد پرو 2018 اعمال کرد تعویض درگاه لایتنینگ با پورت یو اس بی تایپ سی بوده است.

درگاه تایپ سی به کاربران آیپد پرو جدید این امکان را می‌دهد تا بدون هیچ گونه محدودیتی از آیپد خود همانند کامپیوترهای شخصی استفاده کنند و آن‌ها را به دستگاه‌های مختلف و همچنین نمایشگرهای گوناگون متصل کنند. بر همین اساس شرکت‌های تولید کننده لوازم جانبی و اکسسوری‌های ام اف آی در حال تولید محصولاتی هستند که از طریق آن بتوان آیپد پرو 2018 را به دستگاه‌های جانبی مختلف متصل کرد.

بر همین اساس، دانگل‌های آینده که برای آیپد پروی جدید منتشر می‌شوند به کاربران این تبلت هوشمند جدید امکان اتصال لوازمی نظیر کارت‌های حافظه اس دی و میکرو اس دی و همچنین دستگاه‌های پر کاربردی نظیر دوربین‌های عکاسی را می‌دهند.

اپل در توسعه آی او اس نیز می‌تواند به صورت نرم افزاری امکان استفاده از این لوازم جانبی و اتصال آن‌ها به آیپد پرو 2018 را فراهم آورند.

درگاه تایپ سی به کاربران امکان این را می‌دهد که به صورت هم‌زمان هدفون‌های مبتنی بر درگاه جک 3.5 میلی متری، کارت‌های حافظه، فلش مموری و نمایشگرهای مختلف را به آیپد جدید متصل کنند. این قابلیت به طور مشخص باعث می‌شود تا آیپد پرو 2018 همانند یک کامپیوتر شخصی امکان استفاده کاربردی را داشته باشد با این تفاوت که رابط نمایشگر لمسی و قلم استایلوس اپل پنسل به کاربران تجربه‌ای متفاوت و آسان‌تر را می‌دهد.

اجرای نرم افزارهای قدرتمند و حرفه‌ای نظیر نسخه عادی فوتوشاپ در آیپد نیز باعث می‌شود تا آیپد پرو 2018 بتواند همانند یک کامپیوتر قدرتمند شخصی به کاربران خدمات مختلف را ارائه دهد. اپل احتمالاً سعی دارد تا در آینده نیز روند توسعه آیپدها به این شکل را ادامه دهد تا این سری از محصولات همانند کامپیوترهای مک پر کاربرد باشند.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373