لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

باتری‌های لیتیومی تکنولوژی تلفن‌های هوشمند را محدود می‌کند

باتری‌های لیتیومی تکنولوژی تلفن‌های هوشمند را محدود می‌کند

بر اساس بررسی‌های انجام شده، سیستم برق رسانی و ذخیره انرژی در تلفن‌های هوشمند، یکی از مهم‌ترین محدود کننده‌های تلفن‌های هوشمند پیشرفته به حساب میاید.

تلفن‌های هوشمند هر ساله از لحاظ قدرت پردازشی، کیفیت نمایشگر و موارد مشابه در حال بهبود و پیشرفت هستند و شرکت‌های تولید کننده این محصولات نظیر پل هر سال محصول قدرتمندتری را آماده عرضه به بازار می‌کنند. تلفن‌های هوشمند در چند سال گذشته به طور کامل جایگاه دستگاه‌های دسکتاپ را گرفته‌اند و میزان تقاضای کاربران برای خرید و استفاده از این دستگاه‌های همراه نیز افزایش پیدا کرده است. کاربران تمایل دارند تا بسیاری از کارهای روزمره خود را با تلفن‌های هوشمند خود انجام دهند و از لپ تاپ‌ها و کامپیوترهای شخصی دیگر استفاده نکنند. این مسئله همچنین باعث شده تا بسیاری از کاربران و حتی شرکت‌های بزرگ فعال در زمینه تولید دستگاه‌های کامپیوتری نیز تلفن‌های هوشمند را مهم‌ترین دستگاه‌های کامپیوتری امروزی در نظر بگیرند.

در این میان، افزایش قدرت پردازش باعث می‌شود تا دستگاه‌های همراه نیز به انرژی الکتریکی بیشتری داشته باشند و تولید کنندگان به دنبال ساخت دستگاه‌های با حجم ذخیره سازی باتری بیشتر باشند. که این مسئله باعث می‌شود تا حجم تلفن‌های هوشمند افزایش پیدا کند.

بر اساس مقاله‌ای که اخیراً خبرگزاری واشنگتن پست منتشر کرده، شرکت اپل و دیگر کمپانی‌های فعال در زمینه تولید محصولات الکترونیکی در حال تلاش برای ساخت روش‌هایی بهتر برای ذخیره سازی انرژی در تلفن‌های هوشمند هستند. در حقیقت باتری مهم‌ترین عامل محدودیت پیشرفت تلفن‌های هوشمند امروزی به حساب میاید که بسیاری از شرکت‌های فعال در حوزه فناوری برای پیدا کردن روش‌هایی جایگزین برای آن به تکاپو افتاده‌اند.

اپل در این میان، تیمی ویژه و سری را برای بررسی و ایجاد بسترهایی بهتر برای ساخت یک دستگاه همراه با قدرت ذخیره سازی انرژی بیشتر در نظر گرفته است که احتمالاً قرار است در دهه 2020 میلادی از آن‌ها در تولید آیفون‌ها استفاده کند. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373