لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

آیا مک بوک ایر 2018 برای ادیت ویدیو مناسب است؟

آیا مک بوک ایر 2018 برای ادیت ویدیو مناسب است؟

 مک بوک ایر 2018 به تازگی از طرف اپل آماده عرضه و معرفی شده است و حالا بسیاری از تحلیلگران اقدام به انتشار ویدیوهای مختلف بررسی سخت افزاری و نرم افزاری این کامپیوتر همراه کرده‌اند. یکی از این تحلیلگران به تازگی امکان ادیت ویدیو با استفاده از مک بوک ایر جدید را مورد بررسی قرار داده است.

مک بوک ایر 2018 به طور مشخص یک کامپیوتر فوق سبک و از سری میان رده لپ تاپ‌های اپل است که با پردازنده‌ای کم مصرف از سری Y شرکت اینتل تولید شده است. اپل در معرفی این محصول تلاش کرده تا بازار لپ تاپ‌های دانشجویی و میان رده را به عنوان هدف قرار دهد با این حال سؤال مهم این است که آیا مک بوک ایر 2018 برای انجام کارهای حرفه‌ای نظیر ادیت ویدیو مناسب است یا افراد حرفه‌ای باید به سراغ خرید محصولات قدرتمندتری نظیر مک بوک ایر بروند.

Kraig Adams یکی از یوتیوبرهایی است که به تازگی نسخه 13 اینچی مک بوک ایر 2018 را برای ادیت ویدیو و انجام کارهای حرفه‌ای مورد بررسی قرار داده است. در این ویدیو از نسخه مک بوک ایر 2018 با پردازنده Core i5 با فرکانس 1.6 گیگاهرتز و 8 گیگابایت رم استفاده شده است. این یوتیوبر با استفاده از نرم افزار فایل کات پرو ایکس که به صورت اختصاصی از طرف اپل برای کامپیوتری‌های مبتنی بر سیستم عامل مک او اس آماده عرضه شده است استفاده شده است.

در نتیجه این ویدیو مشخص شده که کاربران برای استفاده از فاینال کات پرو ایکس و ادیت ویدیو و ویرایش فایل‌های تصویری در مک بوک ایر 2018 به عنوان یک دستگاه میان رده هیچ مشکلی ندارند و کاربران میتوانند از آن برای انجام کارهای نسبتاً حرفه‌ای و ادیت ویدیوهای 4k استفاده کنند. البته باید در نظر داشت که برای انجام کارهای فوق حرفه‌ای و ویرایش حرفه‌ای و سنگین ویدیوها در مک بوک کاربران بهتر است از مک بوک پرو استفاده کنند. گفتنی است که در این ویدیو نرم افزارهای ادیت ویدیوی دیگر نظیر ادوبی پریمیر مورد بررسی قرار نگرفته‌اند و معلوم نیست که بازدهی این دستگاه در نرم افزارهای دیگر به چه صورت خواهد بود.

.h_iframe-aparat_embed_frame{position:relative;} .h_iframe-aparat_embed_frame .ratio {display:block;width:100%;height:auto;} .h_iframe-aparat_embed_frame iframe {position:absolute;top:0;left:0;width:100%; height:100%;}

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420