لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

آپدیت جدید پارالل تولباکس برای مک او اس موهاوای آماده عرضه شد

آپدیت جدید پارالل تولباکس برای مک او اس موهاوای آماده عرضه شد

 آپدیت جئدید تولپاکس پارالل دسکتاپ به تازگی برای کاربران کامپیوترهایی که به مک او اس موهاوای مهاجرت کرده اند آماده عرضه شده است.

این آپدیت به کاربران اجازه میدهد تا از حالت تاریک مک او اس موهاوای در محیط نرم افزاری سیستم عامل های خود استفاده کنند. مک او اس موهاوای دارای یک قابلیت حاص نسبت به دیگر نسخه های سیستم عامل دسکتاپ مک است که از طریق آن کاربران میتوانند به رابط کاربری تاریک و مشکی رنگ آن دستسرسی داشته باشند.

بر همین اساس، بسیاری از توسعه دهندگان نرم افزارهای گوناگون برای سیستم عامل مک امکاناتی را برای دسترسی به حالت تاریک در نسخه های جدید اپلیکیشن ها ارائه داده اند. در این میان، پارالل دسکتاپ به تازگی امکاناتی ویژه را از طریق تولباکس 3 در اختیار کاربران قرار داده است که میتوانند از طریق آن به محیط تاریک مک او اس موهاوای در بخش تنظیمات این نرم افزار دسترسی داشته باشند.

علاوه بر این، تولباکس پارالل دسکتاپ 3 از این پس امکاناتی را برای حذف کردن سریع برنامه ها در سیستم عامل ارائه داده است که کاربران از طریق آن یمتوانند بدون نیاز به طر کردن مراحل مختلف و طولانی اپلیکیشن ها و نرم افزارهای نصب شده در سیستم عامل خود را حذف کنند.

در نسخه جدید پارالل تولباکس زمان جهانی را بر اساس موقعیت های مکانی مختلف در اختیار کاربران قرار میگیرد تا کاربران تجازی بتوانند از طریق آن به صورت همزمان با افراد مختلف در سراسر دنیا مکالمه برقرار کنند.

در کنار این قابلیت ها، پارالل تولباکس روند کارری بسیاری از نرم افزارهای خود را بهبود داده است تا از طریق آن کاربران بتوانند با سرعت و دقت بیشتری از پارالل تولباکس استفاده کنند. روند گرفتن اسکرین شات و اجرای پلی لیست ها از یوتیوب و سرویس های دیگر در این نرم افزار بهبود پیدا کرده است

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420