لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

ویدیوی آموزشی اپل برای استفاده از سیستم کنترل عمق آیفون XS

ویدیوی آموزشی اپل برای استفاده از سیستم کنترل عمق آیفون XS

 یکی از قابلیت‌هایی که آیفون XS و XS Max به آن مجهز شده‌اند، امکان تشخیص عمق از طریق دوربین دوگانه پشتی است که به کاربران اجازه می‌دهد تا کارهایی ویژه‌ای را با تلفن هوشمند خود انجام دهند.

دوربین مجهز به سیستم کنترل عمق همچنین باعث می‌شود تا اپلیکیشن‌های مبتنی بر فناوری واقعیت افزوده بتوانند با دقت بیشتری اشیای واقعی پیش روی خود را تشخیص دهند؛ با این حال این قابلیت کاربرد بیشتری در عکاسی و ساخت عکس‌های هنری دارد.

دوربین آیفون XS و XS Max دارای یک لنز تله فوتو و یک لنز واید انگل هستند که می‌توانند به صورت هم‌زمان دو تصویر متفاوت را از یک منظره دریافت کرده و با سیستم تشخیص عمق قابلیت کنترل شفافیت یا تاری پس زمینه را به کاربران ارائه دهند.

در این میان، قابلیت Bokeh نیز می‌تواند از طریق قابلیت‌های سخت افزاری به کار رفته در پردازنده A12 Bionic امکان کنترل هوشمندتری را روی عکس‌ها و تصاویر ثبت شده به کاربران ارائه دهد.

بر همین اساس، ویدیوی منتشر شده جدید اپل در مدت زمانی کوتاه نحوه عکاسی پرتره و گرفتن عکس‌هایی حرفه‌ای به همراه امکان کنترل میزان شفافیت یا تاری عمق را به کاربران ارائه می‌دهد. این ویدیو، نحوه عکاسی با دوربین آیفون XS، آیفون XS Max و همچنین آیفون XR را به کاربران آموزش می‌دهد.

گفتنی است که این ویدیو، اولین آموزش تصویری اپل برای عکاسی حرفه‌ای با استفاده از آیفون‌ها نیست؛ بلکه اپل تا پیش از این نیز با انتشار ویدیوهایی مشابه تلاش کرده تا نحوه ثبت تصاویری حرفه‌ای در موقعیت‌های متفاوت را به کاربران نسخه‌های مختلف آیفون آموزش دهد.

در این ویدیو، کاربران یاد می‌گیرند تا چگونه پس از ثبت یک تصویر از صورت یا منظره، عمق تصاویر را به صورت دستی کنترل کنند و تصاویری حرفه‌ای و زیبا را به ثبت برسانند. در ادامه این مطلب می‌توانید این ویدیوی آموزشی را مشاهده کنید.

.h_iframe-aparat_embed_frame{position:relative;} .h_iframe-aparat_embed_frame .ratio {display:block;width:100%;height:auto;} .h_iframe-aparat_embed_frame iframe {position:absolute;top:0;left:0;width:100%; height:100%;}

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420