لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

واچ او اس 5.1.1 با رفع باگ مربوط به خاموشی دستگاه‌ها منتشر شد

واچ او اس 5.1.1 با رفع باگ مربوط به خاموشی دستگاه‌ها منتشر شد

شرکت اپل از چند ساعت پیش اقدام به عرضه واچ او اس 5.1.1 کرده است تا باگ‌ها و مشکلات مربوط به خاموشی دائمی دستگاه‌ها برطرف شود.

تا پیش از این برخی از کاربران اپل واچ سری 4 و تعداد کمی از کاربران اپل واچ‌های سری دیگر در هنگام نصب واچ او اس 5.1 با مشکلاتی جدی مواجه می‌شدند که طی آن دیگر اپل واچ قابل استفاده نبود و در لوپ ریستارت قرار می‌گرفت و تنها لوگوی اپل روی آن‌ها نمایان می‌شد.

اپل پس از مدتی کوتاه این نسخه از سیستم عامل ساعت‌های هوشمند خود را از چرخه عرضه به کاربران حذف کرد تا تعداد دستگاه‌های خراب شده طی این آپدیت افزایش پیدا نکند. اما حالا اپل تنها یک هفته پس از عرضه واچ او اس 5.1 اقدام به عرضه واچ او اس 5.1.1 کرده است که از لحاظ کاربری اختلالی در کارکرد دستگاه‌های ایجاد نمی‌کند. بر همین اساس کاربران می‌توانند واچ او اس 5.1.1 را به صورت کاملاً ایمن و از طریق روش OTA روی ساعت هوشمند خود نصب کنند و دیگر نیازی به نگرانی در مورد خرابی دائمی دستگاه‌های خود نداشته باشند.

در توسعه واچ او اس 51.1 هیچ قابلیت جدیدی اضافه نشده است و در حقیقت این نسخه یک بسته الحاقی برای واچ او اس 5.1 به حساب میاید که مشکلات مربوط به فریم ویر در آن را برطرف کرده است.

در این نسخه همانند نسخه قبلی ایموجی‌های جدیدی که در آی او اس 12.1 نیز ارائه شده، اضافه شده است و کاربران می‌توانند از این شکلک‌ها در ساعت هوشمند خود استفاده کنند. علاوه بر این، کاربران می‌توانند از طریق این نسخه به تماس‌های تصویری گروهی فیس تایم دسترسی داشته باشند. تماس گروهی فیس تایم که در کنار آی او اس 12 معرفی شده بود، باکمی تأخیر در نسخه‌های جدید سیستم عامل‌های شرکت اپل آماده عرضه شده است.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373