لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

اطلاعاتی از نسل جدید ایرپاد بی سیم اپل منتشر شد

اطلاعاتی از نسل جدید ایرپاد بی سیم اپل منتشر شد

 شرکت اپل به تازگی محصولی جدید را در لیست دستگاه های مورد درخواست برای مجوز رولاتوری آمریکا به ثبت رسانده که به احتمال زیاد به انسل جدید ایرپادهای بی سیم مربوط میشود.

اطلاعات مربوط به نسل جدید ایرپادهای بی سیم اولین بار توسط وب سایت MySmartPrice منتشر شده است که طی آن شماره مدل این محصول A2031 و A2032 عنوان شده است. این دو شماره به طور مشخص به دو دستگاه که در گوش چپ و راست قرار میگریند و از طریق ارتباط بلوتوث محتوای صوتی را از آیفون ها انتقال میدهند مربوط میشود. در حقیقت این دو شماره مربوط به گوشی های سمت راست و سمت چپ نسل جدید ایرپادهای بی سیم میشود.

نسخه سخت افزاری این محصول که در لیست یاد شده به ثبت رسیده نیز REV1.1 بوده است. گفتنی است که در نسل اولیه ایرپادهای بی سیم نسخه سخت افرازی REV1.0 در نظر گرفته شده بود. در اطلاعات منتشر شده از این محصول همچنین آمده است که نسل جدید ایرپادهای بی سیم دارای سیستم ارتباطی بلوتوث 5.0 بوده و میتواند به صورت همزمان به سه دستگاه آیفون، آیپد و مک متصل شود.

علاوه بر این شرکت اپل توضیحاتی در مورد امکان فراخوانی سریع دستیار دیجیتالی سیری را نیز منتشر کرده است که طی آن کاربران میتوانند در هر لحظه با گفتن عبارت Hey Siri دستیار دیجیتالی اختصاصی اپل را فراخوانی کنند. شایعات همچنین اعلام کرده اند که ایرپاد های بی سیم توان مقاومت در برابر نفوذ آب و گرد و غبار را دارند و اپل برای آنها استاندارد IPxx را اخد خواهد کرد.

کیس نسل جدید ایرپاد اپل نیز میتواند از طریق شارژرهای بی سیم با استاندارد QI شارژ شود و کاربران میتوانند از آن برای دسترسی به شارژر های بی سیم تنظیم شده روی میزهای مختلف استفاده کنند. با وجود انتشار این اطلاعات اپل هنوز زمان عرضه این محصول به بازار را مشخص نکرده است و هنوز معلوم نیست که کماربران چه زمانی امکان خرید آن را دارند.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420