لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

اپل دیگر آمار فروش آیفون‌ها را منتشر نمی‌کند

اپل دیگر آمار فروش آیفون‌ها را منتشر نمی‌کند

 پس از ارائه گزارش مالی جولای تا سپتامبر 2018، شرکت اپل اعلام کرده که دیگر تصمیمی به انتشار آمار فروش آیفون‌ها و محصولات اصلی ندارد.

بر همین اساس، از سال 2019 به بعد میزان فروش آیفون‌ها، آیپدها و کامپیوترهای مک به صورت محرمانه باقی خواهد ماند و موسسه‌های تحلیلی باید اطلاعات مربوط به فروش این محصولات را بر اساس حدس و گمان‌ها و آمار منتشر شده از تعداد کاربران آن‌ها به دست آورند.

اپل همانند دیگر شرکت‌های فعال در حوزه تکنولوژی هر سه ماه یک بار طبق رسمی هر ساله اطلاعات مربوط به میزان درآمد و گزارش مالی خود را به سرمایه داران ارائه می‌دهد تا آن‌ها تصمیمات دقیق‌تری روی خرید و فروش سهام در اختیار خود بگیرند. با این حال این کمپانی دیگر تمایلی به فاش کردن میزان فروش و درآمد حاصل از آن در مورد محصولات اصلی ندارد.

بر همین اساس، سه ماهه سوم سال جاری میلادی، آخرین زمانی بوده که اپل میزان فروش آیفون، آیپد و مک را فاش کرده است و دیگر این کمپانی تصمیمی برای افشای این اطلاعات در آینده ندارد. اطلاعاتی که از این پس قرار است به صورت محرمانه قرار بگیرد، شامل تعداد آیفون‌های فروخته شده و میزان درآمد کمپانی اپل از فروش این محصولات خواهد شد.

گفتنی است که با وجود عدم انتشار این اطلاعات، اپل همچنان اطلاعات مربوط به درآمد حاصل از فروش ساعت هوشمند اپل واچ و همچنین لوازم جانبی را منتشر خواهد کرد. علاوه بر این، هنوز مشخص نیست که اپل در جریان گزارش مالی سال آینده اطلاعات مربوط به درآمد حاصل از فروش سرویس‌های دیجیتالی خود نظیر اپلیکیشن‌های پولی ارائه شده در اپ استور و همچنین درآمد حاصل از فروش سرویس آیکلاود را منتشر می‌کند یا این دسته از اطلاعات نیز از این پس به صورت محرمانه باقی خواهند ماند و اپل تصمیمی برای انتشار آن‌ها به صورت عمومی به سهام داران را ندارد.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373