لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

بیش از 400 هزار نفر عضو برنامه تحقیقاتی اپل واچ شدند

بیش از 400 هزار نفر عضو برنامه تحقیقاتی اپل واچ شدند

 بر اساس ادعای موسسه تحقیقات پزشکی دانشگاه استنفورد، بیش از 400 هزار نفر از کاربران عضو برنامه تحقیقاتی اپل واچ شده‌اند.

طی این برنامه تحقیقاتی شرکت اپل در اوت سال جاری میلادی از کاربران ساعت‌های هوشمند اپل واچ خواست تا در برنامه تحقیقاتی این کمپانی که با کمک دانشگاه استنفورد در حال انجام است همکاری کنند و اطلاعات شخصی مربوط به مسائل سلامتی خود را به اشتراک بگذارند.

اما حالا شرکت اپل و دانشگاه استنفورد اعلام کرده‌اند که نزدیک به 400 هزار نفر از کاربران اپل واچ در این برنامه شرکت کرده‌اند. اپل تصمیم دارد تا طی این برنامه تحقیقاتی روش‌هایی را برای بهبود سخت افزاری و نرم افزاری مدل‌های آتی اپل واچ تولید کند که از طریق آن کاربران بتوانند نظارت بیشتری روی فعالیت‌های قلب و عروقی خود داشته باشند.

در بیانیه‌ای که سخنگوی دانشگاه استنفورد منتشر کرده است، اعلام شده که این موسسه تصمیم دارد تا روش‌هایی را برای درک هر چه بهتر فعالیت‌های بدنی از طریق اپل واچ پیدا کند و از آن‌ها برای تشخیص زود هنگام بیماری‌های قلبی و عروقی استفاده کند. اپل از همین حالا در تولید اپل واچ سری 4 امکان ثبت نوار قلب یا همان ECG را به کاربران ارائه داده است که از طریق آن می‌توان به صورت زود هنگام برخی از اختلالات قلبی نظیر فیبرالاسیون دهلیزی را تشخیص داد.

اپل همواره از سال 2014 و با معرفی اپل واچ نسل اول تلاش داشته تا این ساعت هوشمند را به عنوان یک ابزار سلامتی مدرن و هوشمند معرفی کند که البته در این راستا موفقیت بسیار زیادی نیز داشته است. همکاری اپل با دانشگاه استنفورد باعث می‌شود تا اپل واچ‌های نسل آینده دقت و کیفیت بیشتری در زمینه تشخیص فاکتوری‌های سلامتی و مربوط به بدن کاربران داشته باشند. قابلیت‌های به دست آمده در نتیجه این تحقیقات احتمالاً در اپل واچ سری 5 رونمایی خواهند شد.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373