لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

آیفون XR در تست‌های سرعت گلکسی نوت 9 را شکست داد

آیفون XR در تست‌های سرعت گلکسی نوت 9 را شکست داد

نتایج منتشر شده از تست‌های سخت افزاری و نرم افزاری نشان می‌دهد که ارزان قیمت‌ترین تلفن هوشمند سال 2018 اپل با عنوان آیفون XR توانسته پرچم‌دار تلفن‌های هوشمند گلکسی شرکت سامسونگ را شکست دهد.

آیفون XR در تست‌های سرعت توانسته 14 ثانیه زودتر از گلکسی نوت 9 پردازش‌های مختلف را انجام دهد. این در حالی است که آیفون XR 5 گیگابایت رم کمتری نسبت به گلکسی نوت 9 دارد.

آیفون XR که به عنوان ارزان قیمت‌ترین تلفن هوشمند اپل در سال 2018 دارای 3 گیگابایت رم اجرایی است. در حالی که گلکسی نوت 9 دارای 5 گیگابایت رم است و از لحاظ تئوری باید سرعت اجرایی بیشتری نسبت به آیفون XR داشته باشد. یکی از یوتیوبرهای فعال در زمینه بررسی محصولات هوشمند و الکترونیکی به تازگی ویدیویی را منتشر کرده است که طی آن مشخص شده که آیفون XR با وجود اینکه 5 گیگابایت رم کمتری دارد اما در اجرای اپلیکیشن‌ها و بازی‌های مختلف نظیر Subway Surfers، Flip Diving، اکسل، ورد و موارد دیگر عملکرد سریع‌تر و بهتری داشته است.

علاوه بر این، در تست‌های مربوط به اجرای اپلیکیشن‌های کاربردی نظیر ادوبی پریمیر، فیس بوک و اپلیکیشن رسمی دوربین، آیفون XR نزدیک 15 صدم ثانیه سرعت بیشتری برای باز کردن آن‌ها دارد.

این مسئله به‌طور مشخص نشان می‌دهد که اپل در تولید آیفون‌ها تلاش بسیاری کرده تا سخت افزار و نرم افزار و چینش قطعات مختلف را به صورت بهینه‌تر و سازگارتر انتخاب کند. چرا که پایین بودن مشخصات سخت افزاری از لحاظ فنی باعث کاهش سرعت و عملکرد دستگاه‌ها نشده است و آیفون‌ها همچنان می‌توانند در برابر پرچم‌داران اندرویدی عملکرد بسیار بهتری داشته باشند.

بر همین اساس، یک آیفون با 3 گیگابایت رم قدرت و توان اجرایی بهتری نسبت به یک تلفن هوشمند اندرویدی با کانفیگ مشابه دارد.

.h_iframe-aparat_embed_frame{position:relative;} .h_iframe-aparat_embed_frame .ratio {display:block;width:100%;height:auto;} .h_iframe-aparat_embed_frame iframe {position:absolute;top:0;left:0;width:100%; height:100%;}

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420