لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

جمع بندی گزارش مالی فصل سوم 2018 شرکت اپل

جمع بندی گزارش مالی فصل سوم 2018 شرکت اپل

 اپل چند روز پیش چهارمین گزارش مالی خود در سال 2018 را در مورد فصل مالی سوم این سال به سهام داران و سرمایه گذاران ارائه داد.

در فصل مالی سوم 2018 شرکت اپل از محصولات مهمی شامل آیفون XS، آیفون XS Max و آیفون XR و همچنین اپل واچ سری 4 رونمایی کرد و آن‌ها را آماده عرضه به بازار کرد. بر اساس این گزارش، درآمد شرکت اپل در بازه زمانی جولای تا اکتبر 2018 برابر با 62.9 میلیارد دلار بوده است که از میان آن 14.12 میلیارد دلار سود بوده است.

سود اپل از فروش آیفون‌ها در این بازه زمانی 46.89، سود حاصل از فروش آیپدها 9.69 و از فروش کامپیوترهای مک معادل 5.3 میلیون دلار بوده است. اپل همچنین پیش بینی کرده تا با معرفی سری محصولات جدید در جریان رویداد 30 اکتبر 2018 بین 89 تا 93 میلیارد دلار در فصل مالی پایانی 2018 درآمد داشته باشد.

اطلاعات مربوط به درآمد اپل در بازه زمانی یاد شده نشان می‌دهد که تا حدودی سوددهی این شرکت نسبت به سال گذشته کاهش پیدا کرده است، همین مسئله باعث شده تا جو روانی حاکم بر بازار سهام باعث کاهش ارزش سهام اپل شده و دیگر این کمپانی یک شرکت یک تریلیون دلاری نباشد. با این حال تحلیلگران اعلام کرده‌اند که معرفی دیر هنگام محصولات در جریان رویداد 30 اکتبر باعث شده تا درآمد شرکت اپل در بازه زمانی یاد شده تا حدودی کاهش پیدا کرده است.

پیش بینی‌ها حاکی از آن است که شرکت اپل در زمان فصل مالی پایانی 2018 درآمد بیشتری نسبت به این بازه زمانی خواهد داشت. دلیل این مسئله به‌طور مشخص به شروع فصل تعطیلات و همچنین فرایند فروش ویژه محصولات باز می‌گردد.

بر همین اساس، کاهش درآمد اپل در بازه زمانی یاد شده احتمالاً در ارزش کلی سهام اپل در طولانی مدت تأثیر منفی نخواهد گذاشت و این کمپانی همچنان به‌عنوان یک کمپانی موفق باقی خواهد ماند.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373