لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

محصولاتی که اپل در جریان کنفرانس 30 اکتبر معرفی نکرد

محصولاتی که اپل در جریان کنفرانس 30 اکتبر معرفی نکرد

6 روز از برگزاری کنفرانس 30 اکتبر 2018 می‌گذرد و شرکت اپل در جریان این رویداد از برخی از محصولات جدید خود رونمایی نکرد.

از طرف دیگر این آخرین رویداد اپل در سال 2018 بوده است و دیگر هیچ امیدی برای معرفی محصولات جدید تا پایان سال جدید وجود ندارد. بر همین اساس اپل در سال 2018 تمامی محصولات و خط تولیدهای خود را آپدیت نکرده است و تولید، معرفی و عرضه برخی از محصولات را به سال 2019 موکول کرده است.

این در حالی است که بسیاری از پیش بینی‌های منتشر شده پیش از برگزاری رویداد اکتبر حاکی از آن بود که اپل حداقل از 5 محصول دیگر نیز در جریان این رویداد و هم‌زمان با مک مینی 2018، آیپد پرو نسل 3 و مک بوک ایر 2018 نیز رونمایی می‌کند. در ادامه این مطلب به پنج محصولی خواهیم پرداخت که اپل در رویداد 30 اکتبر خود از آن‌ها رونمایی نکرد.

  • 1.آیپد مینی 5

یکی از مواردی که در جریان رویداد 30 اکتبر رونمایی نشد، سری جدید کوچک و ارزان قیمت آیپدها بود. معرفی آیپد مینی 2018 تا پیش از این توسط مینگ چی کو پیش بینی شده بود که این اتفاق در جریان آخرین کنفرانس سال 2018 اپل رخ نداد.

  • 2.ایرپاور

باوجود اینکه ایرپاور در کنفرانس 12 سپتامبر 2017 معرفی شده بود، اپل هنوز این محصول را برای عرضه به بازار آماده نکرده است. این در حالی است که اپل اعلام کرده بود که تا پایان 2018 آن را آماده فروش می‌کند، اما در این محصول هنوز که 2 ماه بیشتر تا پایان 2018 باقی نمانده آماده عرضه نشده است.

  • 3.آیمک

سال 2018 یکی از عجیب‌ترین زمان‌ها برای شرکت اپل بوده است. این کمپانی برخلاف سال‌های گذشته از آیمک‌های جدید رونمایی نکرد و در حقیقت خبری از آیمک 2018 امسال وجود ندارد.

  • 4.قابلیت ECG در اپل واچ سری 4

اپل واچ سری 4 به همراه قابلیت ECG در جریان کنفرانس دوازدهم سپتامبر 2018 رونمایی شدند؛ اما اپل هنوز قابلیت ECG را به کاربران ارائه نداده است.

  • 5.مک بوک‌های 12 اینچی

از سال 2015 اپل هر ساله آیمک‌های 12 اینچی خود را آپدیت می‌کرد که البته امسال هیچ خبری از سری جدید این محصولات در دست نبوده است. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373