لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

تنظیم تایمر روی آیفون

تنظیم تایمر روی آیفون

 یکی از قابلیت‌هایی که امروزه روی تمامی تلفن‌های هوشمند ارائه شده است، امکان تنظیم تایمر است. تایمر به کاربران کمک می‌کند تا از طریق تنظیم زمان مشخصی، از فرا رسیدن زمان انجام یک کار مشخص یا رویدادی خاص آگاه شوند.

در این میان آیفون‌ها نیز همانند دیگر تلفن‌های هوشمند مجهز به تایمر هستند و کاربران می‌توانند با استفاده از اپلیکیشن پیش‌فرض ساعت در آن‌ها از تایمر بهره‌مند شوند.

تفاوت تایمر با آلارم در این است که دیگر برای تنظیم ساعت برای زمان مشخص نیازی به دانستن ساعت و دقیقه ندارید و تنها کافی است مدت زمان طی شده پس از مدتی خاص را بدون محاسبه زمانی تنظیم کرده و آیفون دقیقاً پس از طی شدن ساعت و دقیقه مورد نظر شما زنگ خواهد خورد و شما را از رویداد در حال اتفاق آگاه خواهد کرد.

در بسیاری از تلفن‌های هوشمند، تایمر همانند آلارم در بخش ساعت ارائه شده است تا کاربران برای پیدا کردن آن گمراه نشوند و مراحل طولانی را طی نکنند. از دیگر مزیت‌های استفاده از تایمر نسبت به آلارم این است که دیگر فرایند تنظیم آن آسان‌تر و سریع‌تر است و اگر ساعت دستگاه شما نیز تنظیم نباشد نیز پس از مدت کوتاهی از طریق نوتیفیکیشن و زنگ خوردن شما را از رویداد در حال اتفاق آگاه می‌کند.

تصور کنید که در حال انجام یک امتحان تستی در خانه هستید و مدت زمان آن یک ساعت است. شما می‌توانید تایمر را روی یک ساعت تنظیم کنید تا با فرا رسیدن زمان مورد نظر از پایان زمان امتحان آگاه شوید.

تنظیم تایمر روی آیفون

روش تنظیم تایمر روی آیفون بسیار ساده است و تنها کافی است مراحلی کوتاه و آسان را طی کنید و بر اساس زمان طی شده مورد نظر خود از آن استفاده کنید.

1.وارد اپلیکیشن Clock شوید
2.روی گزینه Timer تپ کنید (این گزینه در پایین سمت راست قرار دارد)
3.طول زمان طی شده را انتخاب کنید
4.گزینه Start را بزنید

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373