لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

انویدیا مسئولیت آپدیت درایور مک بوک‌ها را بر عهده نمی‌گیرد

انویدیا مسئولیت آپدیت درایور مک بوک‌ها را بر عهده نمی‌گیرد

 نزدیک به شش هفته از زمان عرضه مک او اس موهاوای گذشته است و حالا در طول این مدت شرکت انویدیا هنوز درایورهای سازگار با این نسخه از سیستم عامل را آماده ارائه به کاربران نکرده است.

بر همین اساس تمامی کامپیوترهای مک که از کارت گرافیک انویدیا استفاده می‌کنند، تا به امروز امکان استفاده بهینه از دستگاه خود را در مک او اس موهاوای ندارند. اپل از سال 2014 به بعد در برخی از مک بوک‌ها از کارت گرافیک انویدیا استفاده کرده است و حالا کاربران این دستگاه‌ها با محدودیت‌های ویژه‌ای همراه شده‌اند.

سخنگوی انویدیا نیز در واکنش به درخواست کاربران اعلام کرده که مسئولیت بهبود نرم افزاری کارت‌های گرافیکی به کار برده شده در مک بوک‌ها به عهده خود شرکت اپل است و انویدیا درایورهای مربوط به مک او اس موهاوای را توسعه نمی‌دهد.

علاوه بر این، بسیاری از کاربرانی که از کارت‌های گرافیکی اکسترنال انویدیا استفاده می‌کنند، امکان دسترسی به درایورهای بهینه سازی شده با مک او اس موهاوای را ندارند و نمی‌توانند به صورت کامل از توان سخت افزاری خود استفاده کنند.

این مسئله ممکن است به تغییرات فریمورک کارت‌های گرافیکی در مک او اس مربوط باشد. اپل در توسعه مک او اس جدید فریم ورک گرافیکی متال 2 را آماده استفاده توسط کاربران کرده است که البته با بسیاری از کارت‌های گرافیکی انویدیا نظیر GeForce GTX 1080 سازگار نیستند. اپل و انویدیا هنوز هیچ کدام اقدام به ارائه درایورهای اختصاصی برای این سخت افزارها نکرده‌اند.

البته کارت‌های گرافیکی دیگر نظیر Quadro K5000 و GeForce GTX 680 از همین حالا توسط اپل برای کار با مک او اس موهاوای بهینه سازی شده‌اند. گفتنی است که مک او اس موهاوای از همین حالا با مک بوک ایر، آیمک پرو و مک مینی سازگار است با این حال برخی از دستگاه‌های مک بوک پرو امکان استفاده بهینه با مک او اس موهاوای را ندارند.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373