لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

ویدیوی تبلیغاتی اپل برای مک مینی 2018 منتشر شد

ویدیوی تبلیغاتی اپل برای مک مینی 2018 منتشر شد

 یکی از مهم‌ترین محصولاتی که اپل در جریان کنفرانس 30 اکتبر 2018 به معرفی آن پرداخت، مربوط به مک مینی 2018 می‌شود.

اپل پس از 4 سال و مشخصاً از سال 2014 تا کنون هیچ اقدامی برای عرضه نسخه جدید مک مینی نکرده بو؛ تا حدی که بسیاری از تحلیلگران به این نتیجه رسیده بودند که اپل تصمیم به توقف تولید این محصولات را دارد. اما حالا اپل با معرفی مک مینی 2018 در جریان کنفرانس اکتبر خود به این شایعات پایان داده است.

مک مینی 2018 این بار با بدنه‌ای به رنگ خاکستری فضایی تولید شده است و اپل با استفاده از شیوه‌های نوین، طراحی داخلی آن را تغییر داده است تا کاربری دستگاه بهینه‌تر شود. شرکت اپل اعلام کرده که این کامپیوترهای رومیزی کوچک 5 برابر سرعت پردازش بیشتری نسبت به نسل قبلی خود که در سال 2014 معرفی شده بودند، دارند. 

.h_iframe-aparat_embed_frame{position:relative;} .h_iframe-aparat_embed_frame .ratio {display:block;width:100%;height:auto;} .h_iframe-aparat_embed_frame iframe {position:absolute;top:0;left:0;width:100%; height:100%;}

 مک مینی 2018 علاوه بر افزایش قدرت سخت افزاری، در کانفیگ‌های قدرتمندتری در اختیار کاربران قرار گرفته است و حالا کاربران می‌توانند مدل پردازنده و حافظه داخلی دستگاه را به صورت بهینه‌تری انتخاب کنند و از طریق آن کامپیوتر شخصی مورد نظر خود را خریداری کنند.

اپل در ساخت ویدیوی تبلیغاتی جدید خود تلاش کرده تا طراحی داخلی و نحوه بهینه سازی مکان قرار گرفتن تمامی قطعات آن را به کاربران نشان دهد. اپل تا پیش از این نیز از این تکنیک فیلم برداری برای معرفی مک پرو 2013 نیز استفاده کرده بود. به طور کل در معرفی کامپیوترهای حرفه‌ای مک نحوه قرار گرفتن سخت افزارهای مختلف در جایگاه‌های مختلف از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است و به همین دلیل اپل در ویدیوهای تبلیغاتی این محصولات روی این مسئله تمرکز بیشتری کرده است.

مک مینی 2018 قرار است از 6 نوامبر و در کنار دیگر محصولات معرفی شده در کنفرانس 30 اکتبر 2018 آماده عرضه به بازار جهانی شود.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373