لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

قدرت پردازشی آیپد پرو 2018 معادل مک بوک پروهای 15 اینچی است

قدرت پردازشی آیپد پرو 2018 معادل مک بوک پروهای 15 اینچی است

 شرکت اپل به تازگی اقدام به عرضه آیپد پرو 2018 کرده است و حالا در بررسی‌های اخیر مشخص شده است که تبلت فوق حرفه‌ای جدید اپل توان پردازشی مشابه با مک بوک پروهای 15 اینچی دارد.

بر اساس اطلاعات منتشر شده از نتایج بنچ مارک آیپد پرو 2018 مشخص شده است که توان پردازشی این محصول همراه با کامپیوترهای حرفه‌ای اپل برابر است. اپل در جریان معرفی آیپد پرو 2018 در کنفرانس 30 اکتبر 2018 به این مسئله اشاره کرده بود که این محصول نه یک دستگاه فوق سبک و همراه بلکه یک کامپیوتر قدرتمند است که به همراه سیستم عامل آی او اس آماده عرضه شده است.

تست‌های گیک بنچ به طور مشخص امتیاز 5025 را برای پردازش‌های تک هسته‌ای و امتیاز 18106 را برای پردازش‌های چند هسته‌ای به آیپد پرو 2018 داده است. این مسئله به طور مشخص نشان می‌دهد که آیپد پرو 2018 قدرتی معادل مک بوک پروهای 15 اینچ دارای پردازنده شش هسته‌ای Core i7 است. امتیاز این مک بوک پرو در گیک بنچ 4928 برای پردازش‌های تک هسته‌ای و 21165 در پردازش‌های چند هسته‌ای است.

در رده بندی دستگاه‌های مبتنی بر سیستم عامل آی او اس نیز آیپد پرو 2018 بیشترین امتیاز ممکن را گرفته است و در حقیقت این محصول قدرتمندترین دستگاه قابل حمل اپل است که تاکنون آماده عرضه شده است. امتیازهای گیک بنچ پس از آیپد پروی جدید به آیفون XS، XM MAX و XR بالاترین امتیاز را داده‌اند.

علاوه بر این، ارائه قابلیت‌هایی نظیر امکان اجرای نرم افزار فوتوشاپ با تمامی امکانات نسخه ارائه شده برای کامپیوترهای شخصی باعث شده است تا آیپد پرو 2018 بتواند در رابط کاربری سیستم عامل آی او اس، توان و قدرت مشابهی با مک بوک‌های رده بالا داشته باشد. گفتنی است که آیپد پرو 2018 قرار است از تاریخ 6 نوامبر آماده عرضه به بازار جهانی شود.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420