لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

کارکرد فیس آیدی در آیفون‌های 2019 ارتقا پیدا خواهد کرد

کارکرد فیس آیدی در آیفون‌های 2019 ارتقا پیدا خواهد کرد

 شرکت اپل تصمیم دارد تا در تولید و عرضه آیفون‌های 2019 روند کاری سیستم احراز هویت فیس آیدی را تغییر و ارتقا دهد.

این اطلاعات توسط مینگ چی کو منتشر شده است که در حقیقت اولین پیش بینی‌های او پس از برگزاری رویداد 30 اکتبر 2018 به حساب میاید. بر اساس پیش بینی‌های این تحلیلگر، شرکت اپل تصمیم دارد تا روند کاری فیس آیدی را به طور کامل تغییر دهد. آیفون‌های نسل آینده مجهز به یک سیستم پرتو افکن شناور است که باعث می‌شود تا دقت فیس آیدی برای تشخیص صورت کاربر در محیط‌های تاریک بهبود یابد.

مینگ چی کو بر این باور است که سنسورهای آپگرید شده فیس آیدی قرار است در تولید آیفون‌های 2019 به کار گرفته شود و تمامی مدل‌های آیفون‌ها در سال آینده به همین سیستم مجهز خواهند شد.

مینگ چی کو همچنین برای بار دیگر تأکید کرده که اپل در سال 2019 نیز همانند سال جاری میلادی از سه مدل تلفن هوشمند رونمایی خواهد کرد که یک مدل از آن‌ها دارای نمایشگر ال سی دی و دو مدل پرچم‌دار و گران قیمت با نمایشگر اولد آماده عرضه خواهند شد.

تکنولوژی جدید مورد استفاده توسط شرکت اپل برای ارائه سیستم پرتو افکنی شناور روی فیس آیدی باعث می‌شود تا آیفون‌های 2019 بتوانند در محیط‌های تاریک و کم نور صورت کاربر را به طور کامل تشخیص دهند. گفتنی است که اپل از همین حالا در توسعه فیس آیدی از پرتوافکن‌های لیزری استفاده کرده است که در تاریکی توان تشخیص صورت کاربر را دارند، با این حال پرتو افکنی بیشتر لیزر در محیط‌های تاریک باعث می‌شود تا سریع‌تر صورتتشخیص داده شود.

اپل از سال 2017 با معرفی آیفون X و حذف تاچ آیدی تلاش زیادی کرده تا به کاربران ثابت کند که دقت سیستم احراز هویت فیس آیدی بسیار زیاد است. به همین دلیل این کمپانی با ارائه قابلیت‌های بیشتر سعی دارد تا امنیت و کاربری فیس آیدی در آیفون 2019 را افزایش دهد.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420