لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

اولین بنچ مارک مک بوک ایر 2018 منتشر شد

اولین بنچ مارک مک بوک ایر 2018 منتشر شد

 تنها چند روز پس از معرفی مک بوک ایر 2018 توسط شرکت اپل وب سایت‌های مختلف فعال در زمینه بررسی محصولات دیجیتالی و الکترونیکی اقدام به انتشار نتایج تست‌های بنچ مارک این محصول کرده‌اند.

مک بوک ایر 2018 با استفاده از تراشه Core i5 سری Y شرکت اینتل آماده تولید و عرضه شده است. این محصول اولین دستگاه از سری خود است که به کاربران آپشن رم 16 گیگابایت را نیز می‌دهد و کاربران می‌توانند بر اساس کانفیگ نسخه‌های قدرتمندتر یا ضعیف آن را خریداری کنند. فرکانس پردازش مک بوک ایر 2018 روی 1.6 گیگاهرتز تنظیم شده است که برای بسیاری از کارهای عادی و روزمره و همچنین کارهای نسبتاً حرفه‌ای مناسب است.

اپل این بار در تولید مک بوک ایر 2018 نه تنها نمایشگر دستگاه را با کیفیت‌تر کرده، بلکه قدرت پردازشی و همچنین کانفیگ سخت افزاری دستگاه را نیز بهبود داده است تا از طریق آن مک بوک ایر 2018 بتواند برای عده بیشتری از کاربران مناسب باشد.

در تست‌های بنچ مارک انجام شده، قدرتمندترین مک بوک ایر 2018 که با پردازنده Core i5-8210Y با فرکانس 1.6 گیگاهرتز به همراه 16 گیگابایت رم تولید شده است، توانسته امتیاز 7828 را در پردازش‌های چند هسته‌ای و امتیاز 4248 را برای پردازش‌های تک هسته‌ای دریافت کند.

این مسئله به آن معنا است که نسخه‌های ارزان قیمت‌تر مک بوک ایر 2018 امتیاز کمتر و توان پردازشی پایین‌تری نسبت به این عدد خواهند داشت. پردازنده نسل جدید شرکت اینتل که با عنوان Amber Lake در مک بوک ایر 2018 مورد استفاده قرار گرفته است، به کاربران اجازه می‌دهد تا کارهای پردازشی بیشتری را انجام دهند.

اپل همچنین در تولید این محصول توانسته قدرت پردازشی دستگاه‌های میان رده و ارزان قیمت خود را نسبت به محصولات سالیان گذشته ارتقا دهد. بر همین اساس، امتیاز پردازش تک هسته‌ای مک بوک ایر 2018 در حالی 4248 ثبت شده است که همین امتیاز برای مک بوک ایر 2017 معادل 3335 بوده است.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420