لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

اسپاتیفای برای اپل واچ آماده عرضه شد

اسپاتیفای برای اپل واچ آماده عرضه شد

توسعه دهندگان سرویس پخش موسیقی اسپاتیفای به تازگی اعلام کرده‌اند که تصمیم به ارائه نسخه اختصاصی این اپلیکیشن برای اپل واچ دارند.

بر همین اساس، نسخه واچ او اس اپلیکیشن پخش موسیقی اسپاتیفای قرار است کاربران را از استفاده آیفون‌ها و همراه داشتن تلفن‌های هوشمند بی‌نیاز کند و کاربران می‌توانند به صورت مستقیم موسیقی‌های خود را از طریق اپل واچ گوش کنند. تا پیش از این، کاربران ساعت هوشمند اپل واچ تنها محدود به استفاده از اپل موزیک بودند با این حال نسخه جدید اپلیکیشن اسپاتیفای به کاربران امکان استفاده از این سرویس پخش را به صورت جداگانه می‌دهد و کاربران دیگر نیازی به استفاده از آیفون‌ها نخواهند داشت.

این نسخه از اپلیکیشن اسپاتیفای می‌تواند به پلی لیست‌های کاربران و همچنین حالت شافل موسیقی‌ها دسترسی داشته باشد. اطلاعات مربوط به این اپلیکیشن اولین بار توسط یکی از کاربران شبکه اجتماعی ردیت منتشر شده است که بر اساس آن کاربران امکان دانلود آهنگ‌ها و دسترسی به آن‌ها به صورت آفلاین را ندارند.

اسپاتیفای این نسخه از اپلیکیشن پخش موسیقی خود را تنها به صورت نسخه بتا و برای تست به برخی از کاربران و توسعه دهندگان ارائه داده است. با این حال این کمپانی تصمیم دارد تا در آینده نزدیک نسخه نهایی این اپلیکیشن را به صورت عمومی آماده عرضه کند تا کاربران اپل واچ بتوانند از آن استفاده کنند.

نسخه سلولار اپل واچ سری 3 و سری 4 می‌تواند در هر زمانی با اتصال به شبکه ال تی ای و بدون نیاز به سرویس‌های دیگ، موسیقی‌های مختلف را پخش کند. علاوه بر این، کاربران نسخه وای فای این ساعت هوشمند نیز از این اپلیکیشن بی‌بهره نیستند و می‌توانند به راحتی با دسترسی به شبکه‌های وای فای مختلف موسیقی‌ها و آهنگ‌های مورد علاقه خود را پیدا کرده و آن‌ها را از طریق ساعت هوشمند خود گوش کنند. گفتنی است که استفاده از این قابلیت در اسپاتیفای مستلزم همراه داشتن ایرپادهای بی‌سیم شرکت اپل است. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420