لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

آیپد همچنان محبوب‌ترین تبلت دنیا هستند

آیپد همچنان محبوب‌ترین تبلت دنیا هستند

 بر اساس اطلاعات آماری منتشر شده، شرکت اپل همچنان در حال تولید محبوب‌ترین تبلت‌های دنیا است و سری محصولات آیپد همچنان فروش بیشتری نسبت به دیگر محصولات مشابه در بازار جهانی دارند.

اطلاعات یاد شده توسط موسسه تحلیلی و تحقیقاتی IDM منتشر شده است که طی آن مشخص شده که سری محصولات آیپد برای چندین دوره متوالی به‌عنوان پرفروش‌ترین تبلت در بازار جهانی شناخته می‌شوند. شرکت اپل نیز روز پنجشنبه در گزارش فروش خود اعلام کرده بود که نزدیک به 9.7 میلیون آیپد را در فصل مالی گذشته بین جولای تا سپتامبر سال جاری میلادی به فروش رسانده است و حالا IDC اعلام کرده که نزدیک به 26.6 درصد از سهم بازار تبلت‌ها متعلق به سری محصولات آیپد است.

در این میان، شرکت سامسونگ با فروش 5.3 میلیون واحد تبلت سری گلکسی در بازه زمانی یاد شده، 14.6 درصد از سهم بازار جهانی را در دست دارد. علاوه بر اپل و سامسونگ، شرکت آمازون نیز با فروش 4.4 میلیون واحد تبلت آمازون فایر در مقام سوم قرار دارد و 12 درصد از سهم بازار تبلت‌ها را در اختیار خود دارد.

شرکت‌های چهارم و پنجم این لیست نیز هواوی و لنوو هستند که با تولید محصولات ارزان قیمت توانسته‌اند توجه زیادی را در بازار تبلت‌ها به خود جلب کنند.

در میان اطلاعات منتشر شده اخیر، مشخص شده است که اپل با ارائه تجربه کاربری متفاوت نسبت به دیگر محصولات مشابه، توانسته بیشترین میزان توجه را بازار جهانی از آن خود کند. این در حالی است که بسیاری از تبلت‌های اندرویدی در بازار جهانی کاربری مشابهی با تلفن‌های هوشمند دارند که تنها نمایشگر آن‌ها با کیفیت‌تر و بزرگ‌تر از حالت عادی است.

با این حال هدف اپل برای تولید و عرضه آیپد بیشتر تولید یک محصول فوق سبک و با قدرتی مشابه با کامپیوترهای شخصی بوده است. اپل حتی در معرفی آیپد پروی جدید و حتی آیپد نسل ششم این مسئله را بازها تکرار کرده است که این محصولات قدرتی مشابه با کامپیوترهای دسکتاپ دارند.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373