لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

بنچ مارک مک مینی 2018 مشخص شد

بنچ مارک مک مینی 2018 مشخص شد

 شرکت اپل تصمیم دارد تا در روز 7 نوامبر مک مینی 2018 را آماده عرضه به صورت عمومی در بازار جهانی کند و حالا تنها 4 روز باقی مانده به این روز، اطلاعات مربوط به نتایج تست‌های بنچ مارک مک مینی 2018 منتشر شده است.

وب سایت VentureBeat به تازگی اقدام به انتشار اطلاعات مربوط به تست‌های بنچ مارک این سری محصولات کرده است تا کاربران بتوانند با دیدگاه بهتر مدل مک مینی 2018 خود را انتخاب کنند. اپل در جریان رویداد 30 اکتبر 2018 اعلام کرد که مک مینی 2018 از لحاظ بازدهی 5 برابر عملکرد سریع‌تری نسبت به مک مینی عرضه شده در سال 2014 دارد.

در این میان، اپل آپشن‌های متعددی برای این کامپیوترهای کوچک در نظر گرفته است و حالا آپشن‌های Corei7 و Core i3 نیز در کنار Core i5 از پردازنده آماده عرضه شده‌اند. مک مینی 2018 دارای پردازنده قدرتمند شرکت اینتل است با این حال اپل در تولید آن‌ها از پردازنده گرافیکی اختصاصی و کارت گرافیک جداگانه استفاده نکرده است و به همین دلیل این محصولات برای انجام کارهای حرفه‌ای گرافیکی و اجرای بازی‌های سنگین مناسب نیستند.

در تست‌های بنچ مارک منتشر شده از نسخه Core i7 و 32 گیگابایت مک مینی 2018، گیک بنچ امتیاز 5512 را برای پردازش‌های تک هسته‌ای و امتیاز 23516 را برای پردازش‌های چند هسته‌ای در نظر گرفته است. این امتیاز به طور مشخص به گران قیمت‌ترین و قدرتمندترین مک مینی 2018 مربوط می‌شود. در حقیقت کاربران قدرتمندترین مک مینی عرضه شده در سال 2018 می‌توانند از این توان استفاده کنند و باقی مدل‌ها توان پردازشی پایین‌تری نسبت به این مدل دارند.

مک مینی 2018 در جریان رویداد 30 اکتبر 2018 رونمایی شد و اپل تصمیم دارد تا 4 روز دیگر فرایند عرضه این محصول را در بازار جهانی شروع کند. نتایج تست‌های بنچ مارک این محصول در حالی منتشر شده است که هنوز هیچ اطلاعاتی از قدرت پردازشی مک بوک ایر 2018 که هم‌زمان با آن معرفی شده  نیز منتشر شده است.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373