لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

فروش آیفون 8 و 8 پلاس ریفربیشد به صورت قانونی شروع شد

فروش آیفون 8 و 8 پلاس ریفربیشد به صورت قانونی شروع شد

شرکت اپل از روز گذشته تصمیم به شروع فرایند فروش آیفون 8 و 8 پلاس ریفربیشد از طریق وب سایت رسمی فروشگاه آنلاین خود کرده است.

این محصولات فعلاً در آمریکا قابل عرضه هستند و اپل هیچ ادعایی در مورد زمان عرضه نسخه ریفربیشد آیفون 8 و 8 پلاس در بازار کشورهای دیگر نکرده است. این محصولات به دلیل طی کردن فرایند تعمیراتی ویژه شرکت اپل با قیمت ارزان‌تری به فروش می‌رسند. کاربران می‌توانند آیفون 8 و آیفون 8 پلاس ریفربیشد را بین 14 تا 16 درصد ارزان‌تر از نسخه‌های عادی آن خریداری کنند.

آیفون 8 ریفربیشد در هر سه رنگ نقره‌ای، طلایی و خاکستری فضایی در وب سایت رسمی شرکت اپل آماده عرضه شده‌اند. برای مثال نسخه 64 گیگابایتی آیفون 8 ریفربیشد 100 دلار ارزان‌تر از نسخه عادی و با قیمت 499 دلار آماده عرضه شده است. علاوه بر این، نسخه پلاس این تلفن هوشمند نیز در صورت ریفربیشد بودن با قیمت 599 دلار به جای 699 دلار آماده عرضه شده است.

اپل به صورت معمول پس از مدتی طولانی از زمان عرضه محصولات خود، اقدام به فروش نسخه‌های ریفربیشد از طریق منابع رسمی می‌کند. این محصولات لزوماً دسته دو و استفاده شده نیستند و تنها در فرایند ساخت با مشکلاتی مواجه شده‌اند و به شرکت اپل مرجوع شده‌اند. اپل پس از انجام فرایندهای تعمیراتی این محصولات را با ضمانت کارکرد طولانی مدت و همچنین با قیمتی ارزان‌تر آماده عرضه از طریق منابع رسمی خود می‌کند.

اپل برای اطمینان دادن از کارکرد سالم این دستگاه‌ها، اقدام به ارائه سرویس AppleCre+ نیز همراه آن‌ها می‌کند و به مدت یک سال ضمانت تعویض در صورت خرابی‌های ناشی از ساخت محصول را به عهده می‌گیرد. البته گفتنی است که برای خرید محصولات ریفربیشد در بازارهای دیگر نظیر ایران باید کمی دقت کرد تا محصول خریداری شده از طرف شرکت اپل به طور کامل تضمین شده باشد و توسط تعمیرکاران متفرقه دستخوش تغییرات مختلف نشده باشد. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373