لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

بلیزارد از سری بازی‌های جدید خود برای آیفون‌ها و آیپدها رونمایی کرد

بلیزارد از سری بازی‌های جدید خود برای آیفون‌ها و آیپدها رونمایی کرد

 شرکت بلیزارد روز گذشته در جریان یک رویداد اختصاصی از سری جدید بازی‌های حوزه همراه خود برای آیفون‌ها و آیپدها رونمایی کرد.

این بازی‌ها در سبک آرپی‌جی ساخته‌ شده‌اند و در دنیای «دیابلو» رخ خواهند داد. سری بازی‌های دیابلو از این پس در دستگاه‌های همراه کمپانی اپل و همچنین دستگاه‌های هوشمند مبتنی بر سیستم عامل اندروید قابل اجرا هستند و کاربران می‌توانند آن‌ها را خریداری کرده و آن‌ها را در دستگاه‌های همراه خود اجرا کنند.

قسمت جدید دیابلو با عنوان Diablo Immortal معرفی شده است که داستان آن میان رویدادهای اتفاق افتاده دو بازی دیابلو 2 و دیابلو 3 اتفاق میافتد. Wayne Cheng طراح اصلی این بازی در گفت و گوی خود اعلام کرده که گیمرهایی که این بازی را خریداری می‌کنند، تجربه‌ای متفاوت از بازی‌های عصر باستان را خواهند داشت؛ چرا که لذت اجرای بازی جدید به طور کامل متفاوت خواهد بود.

در این بازی 6 کلاس متفاوت در ابتدای اجرا وجود خواهد داشت که کاربران می‌توانند به صورت جداگانه می‌توانند هر کدام را انتخاب کرده و سپس سرنوشت خود را در ادامه بازی تعیین کنند. این شخصیت‌ها شامل موارد زیر می‌شوند:

  • 1.بربرها Barbarian
  • 2.جادوگرها Wizard
  • 3.شکارچیان هیولا Demon Hunter
  • 4.راهب Monk
  • 5.جنگجویان صلیبی Crusader
  • 6.ساحر مردگان Necromancer

کاربران از همین حالا می‌توانند با مراجعه به اپ استور شرکت اپل بازی Diablo Immortal را برای دستگاه خود پیش خرید کرده و آن و به موارد مختلف اضافی آن دسترسی داشته باشند. برای دریافت این بازی کاربران نیاز به داشتن اکانت بلیزارد داشته و برای دسترسی به برخی از قابلیت‌های پولی آن باید از طریق خرید گیفت کارت بلیزارد بتل نت اقدام به دریافت قابلیت‌های جدید کنند.

گفتنی است که بلیزارد همچنین اعلام کرده تصمیم به توسعه و عرضه نسخه‌ای خاص از بازی وارکرافت 3 برای ویندوز و مک را دارد که در آینده نزدیک آماده عرضه به تمامی کاربران می‌شود.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420