لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

اولین آیفون مبتنی بر 5G در سال 2020 آماده عرضه می‌شود

اولین آیفون مبتنی بر 5G در سال 2020 آماده عرضه می‌شود

 شرکت اپل احتمالاً تصمیم دارد تا از سال 2020 به بعد فناوری ال تی ای را کنار گذاشته و پس‌ازآن از نسل پنجم سیستم‌های ارتباطی یا همان 5G در تولید آیفون‌ها استفاده کند.

بر اساس جدیدترین گزارش خبرگزاری فست کمپانی، شرکت اپل تصمیم دارد تا از تراشه ارتباطی 8161 تولید شده توسط اینتل در آیفون‌های عرضه شده در سال 2020 استفاده کند. تراشه 10 نانومتری 8161 که به‌تازگی توسط اینتل تولید شده است، به تلفن‌های هوشمند آیفون اجازه می‌دهد تا به نسل پنجم سیستم‌های ارتباطی دسترسی داشته باشند.

اینتل که به‌تازگی از تراشه 8161 و 8060 رونمایی کرده، به‌تازگی اعلام کرده در حال بررسی و تست قابلیت‌های ارائه شده در این در چیپ ارتباطی است تا امکان استفاده از آن‌ها در تولید تلفن‌های هوشمند و دستگاه‌های ارتباطی مدرن را بررسی کند. علاوه بر این، موسسه فست کمپانی نیز اعلام کرده که مدیران شرکت اپل بابت تأخیر و کند بودن فرایند توسعه مودم‌های 5G توسط اینتل ناراضی هستند. مدیران اپل بر این اعتقاد هستند که تراشه 8060 و 8161 اینتل از لحاظ مصرف انرژی الکتریکی و همچنین تولید حرارت به هیچ وجه بهینه نیستند و ممکن است کارکرد آیفون‌ها را با اختلال مواجه کنند.

به همین دلیل بسیاری از تحلیلگران بر این باور هستند که اپل در آینده نزدیک با شرکت‌های دیگری برای تأمین تراشه‌های 5G در آیفون‌ها همکاری خواهد کرد. برخی از تحلیلگران ادعا کرده‌اند که اپل برای تأمین این قطعات به سراغ شرکت‌هایی نظیر هواوی می‌روند. اپل تا سال 2016 با شرکت کوالکام درزمینهٔ تأمین قطعات ارتباطی به کار رفته در آیفون‌ها همکاری می‌کرد. کوالکام یکی از مهم‌ترین و موفق‌ترین شرکت‌های تولید کننده تراشه‌های ارتباطی و مودم‌های تلفن‌های هوشمند است. با این حال اختلاف نظرها و مبارزه‌های قانونی بین اپل و کوالکام باعث قطع همکاری این دو کمپانی شد که این قطع همکاری ممکن است به تضعیف نقش اپل درزمینهٔ تولید تلفن‌های هوشمند 5G در سال‌های آینده منتهی شود.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420