لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

لیست بازی رایگان پلی استیشن پلاس در نوامبر 2018

لیست بازی رایگان پلی استیشن پلاس در نوامبر 2018

 تا پیش از این شایعاتی در مورد بازی‌های احتمالی عرضه شده به صورت رایگان در ماه نوامبر برای کاربران پلی استیشن پلاس منتشر شده بود و حالا سونی به صورت رسمی اطلاعات مربوط به بازی رایگان پلی استیشن پلاس در این بازه زمانی را منتشر کرده است.

اطلاعات گذشته در مورد بازی رایگان پلی استیشن پلاس حاکی از آن بود که در ماه نوامبر حاکی از آن بود که بازی یاکوزا و بولت استورم برای پلی استیشن 4 آماده عرضه می‌شوند و حالا اطلاعات تکمیلی منتشر شده حاکی از آن است که کاربران پلی استیشن 4 می‌توانند مجموعاً به 4 بازی متفاوت در این ماه دسترسی داشته باشند.

بازی‌های ارائه شده برای پلی استیشن 4 شامل Bulletstorm: Full Clip Edition، Yakuza Kiwami، Burly Man at Sea و Roundabout می‌شوند و کاربران از همین حالا می‌توانند با خرید گیفت کارت پلی استیشن پلاس از آن‌ها استفاده کنند.

علاوه بر این، کاربران پلی استیشن 3 که به صورت قانونی اقدام به خرید بازی‌ها می‌کنند می‌توانند با خرید حساب کاربری پلی استیشن پلاس از طریق گیفت کارت و شارژ حساب کاربری خود از طریق آن به دو بازی Jackbox Party Pack 2 و Arkedo Series دسترسی داشته باشند.

سونی همچنین دو بازی از 4 بازی ارائه شده برای پلی استیشن 4 را برای کاربران پلی استیشن ویتا نیز آماده عرضه کرده است. کاربران پلی استیشن ویتا می‌توانند با خرید گیفت کارت پلی استیشن پلاس و شارژ حساب کاربری خود همچنین به دو بازی Burly Men at Sea و Roundabout که به صورت هم‌زمان برای پلی استیشن 4 ارائه شده است دسترسی داشته باشند.

گفتنی است که اگر از یک حساب کاربری در پلی استیشن 4 و پلی استیشن ویتا استفاده می‌کنید، می‌توانید به دو بازی مشترک به صورت هم‌زمان دسترسی داشته باشید و نیازی به خرید دوباره بازی‌ها نخواهید داشت.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373