لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

63 درصد از دستگاه‌های همراه اپل به آی او اس 12 مهاجرت کرده‌اند

63 درصد از دستگاه‌های همراه اپل به آی او اس 12 مهاجرت کرده‌اند

 بر اساس گزارش جدیدی که شرکت اپل منتشر کرده است، آی او اس 12 در طول 1 ماه و نیم گذشته روی بیش از 63 درصد از دستگاه‌هایی همراه اپل نصب شده است.

آماری که اپل به طور دقیق منتشر کرده است، در مورد نصب شدن آی او اس 12 روی دستگاه‌های قابل پشتیبانی از این سیستم عامل است که در 4 سال گذشته عرضه شده‌اند. بر همین اساس 63 درصد از تمامی گوشی‌های اپل شامل آیفون 5S تا آیفون XS Max در حال اجرای جدیدترین نسخه سیستم عامل اپل هستند.

اپل این آمار را در بخش خبری اپ استور منتشر کرده است و طی آن اعلام کرده که در طول یک ماه و نیم گذشته، آی او اس 12 با استقبال بسیار خوبی از طرف کاربران مواجه شده است. بر همین اساس، پیش بینی می‌شود که تا پایان سال 2018 بیش از 90 درصد دستگاه‌ها به آی او اس 12 مهاجرت کنند.

تعداد بسیاری از کاربران به دلیل عدم اعتماد به نسخه جدید و همچنین عدم آگاهی از نحوه آپدیت دستگاه‌ها اقدام به نصب آی او اس 12 نکرده‌اند؛ با این حال برخی دیگر از کاربرانی که از نسخه‌های جیلبریک شده استفاده می‌کنند، تمایلی به استفاده از این نسخه جدید ندارند.

طبق آمار منتشر شده از منابع رسمی شرکت اپل، هنوز نزدیک به 30 درصد از کاربران دستگاه‌های مدرن این کمپانی از آی او اس 11 و 7 درصد دیگر از نسخه‌های قدیمی‌تر نظیر آی او اس 10 و آی او اس 9 استفاده می‌کنند. اپل با انتشار این آمار تلاش دارد تا نرخ به روز بودن دستگاه‌های خود و کاربران آیفون‌ها و آیپدها را به رخ کاربران و تولیدکنندگان محصولات اندرویدی بکشاند؛ چرا که آمارهای منتشر شده حاکی از آن است که هنوز بسیاری از گوشی‌های اندرویدی از نسخه‌های بسیار قدیمی سیستم عامل اندروید استفاده می‌کنند. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420