لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

اولین بتای آی او اس 12.1.1 آماده عرضه شد

اولین بتای آی او اس 12.1.1 آماده عرضه شد

 شرکت اپل تنها یک روز پس از شروع فرایند عرضه نسخه عمومی آی او اس 12.1 اقدام به ارائه اولین نسخه بتای آی او اس 12.1.1 کرده است.

این نسخه در حقیقت یکی از آپدیت‌های فرعی برای سیستم عامل همراه شرکت اپل به حساب میاید که به منظور رفع باگ‌ها و بهبود برخی از تنظیمات و بازدهی قابلیت‌ها به کاربران ارائه شده است. در این نسخه اپل مشکلاتی که در طول 24 ساعت گذشته در مورد آی او اس 12.1 گزارش شده است را برطرف کرده است.

بر همین اساس، اپل تصمیم دارد تا در آینده بسیار نزدیک، آی او اس 12.1.1 را به صورت عمومی آماده عرضه کند و مشکلات کوچک نسخه‌های قبلی را از آن برطرف کند. توسعه دهندگانی که حساب اختصاصی اپل را دریافت کرده‌اند از همین حالا می‌توانند با مراجعه به بخش Developer Center اقدام به دریافت آن به همراه کیت توسعه دهندگان مخصوص کرده و فرایند سازگار سازی اپلیکیشن‌های خود را شروع کنند.

گفتنی است که این نسخه هنوز به صورت عمومی برای کاربران عادی آماده عرضه نشده است و به همین دلیل کاربران عادی همچنان باید از آی او اس 12.1 استفاده کنند. همان‌طور که گفته شد، در این نسخه هیچ قابلیت بیشتری به کاربران ارائه نشده است و تنها تغییرات اعمال شده در آن مربوط به رفع باگ‌های مختلف می‌شوند. اپل در توسعه نسخه قبلی آن یعنی آی او اس 12.1 قابلیت‌های زیادی نظیر پشتیبانی از تماس‌های تصویری گروهی فیس تایم و پشتیبانی از eSIM در آیفون‌های جدید را ارائه داده است.

از آنجایی که این آپدیت فرعی است، پیش بینی می‌شود تا در زمان کوتاه‌تری برای عرضه به صورت عمومی آماده شود و اپل تا یک یا دو هفته آینده آن را به کاربران عرضه کند و پس از آن فرایند توسعه آی او اس 12.2 را شروع کند.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420