لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

یک هفته با اپل – شماره ۱۱

یک هفته با اپل – شماره ۱۱

در این پست مروری بر اخبار پیرامون اپل در هفته ای که گذشت داریم.

با توجه به درخواست بعضی از دوستان از این پس اخباری که در خبرنامه یک هفته با اپل منتشر می شود را بصورت متنی در یک پست مجزا منتشر می کنیم تا بعضی از دوستان که قادر به مشاهده ویدئو نیستند مروری بر اخبار داشته باشند.

آنچه شما در این شماره از هفته نامه مشاهده خواهید کرد :

1 – تغییر سیاست خدمات پس از فروش اپل

2 – آغاز فروش آیپد مینی رتینا در سکوت خبری

3 -آی واچ (iWatch) در دو مدل مردانه و زنانه عرضه خواهد شد

4 – آیفون 5S جذابترین محصول الکترونیکی سال 2013

5 – اقدام به خرید بلک بری توسط اپل و برنامه ریزی برای استفاده از امتیازات ثبت شده بلک بری

6 – آیپاد کلاسیک ۱۲ ساله شد

برای مشاهده و دانلود ویدئو با کیفیت بهتر بر روی لینک زیر کلیک کنید :

{media load=media,id=285,width=700px,align=center,display=inline}

 

1 – تغییر سیاست خدمات پس از فروش اپل

تعمیر به جای تعویض آیفون
وبلاگ 9to5mac اخباری از تغییر نحوه خدمات پس از فروش آیفون  را منتشر نموده ، به این صورت که به جای تعویض گوشی های خراب کاربران آیفونشان را برای تعمیر به یکی از فروشگاه های اپل تحویل می دهند و پس از تعمیر آن را از همان فروشگاه تحویل می گیرند
وبلاگ 9to5macاعلام کرده که شرکت اپل این سیستم ارائه خدمات را برای آی فون 5S و5C  راه اندازی خواهد کرد و کاربران می توانند در صورت خرابی صفحه نمایش، باتری، دکمه های مربوط به تنظیم بلندی صدا و دکمه هوم آیفون 5C  به اپل استور مراجعه کرده و گوشی خود را برای تعمیر ارائه دهند.
این وبلاگ اضافه کرده، کسانی که کارت Apple Care را داشته باشند، تعمیر آی فونشان رایگان خواهد بود ولی افرادی که از این کارت استفاده نمی کنند،  باید هزینه تعمیرات را بپردازند البته هنوز راه اندازی این خدمات تایید نشده است و باید منتظر اطلاعیه های شرکت اپل ماند.

 

2 – آغاز فروش آیپد مینی رتینا در سکوت خبری

فروش اینترنتی آیپد مینی با نمایشگر رتینا بدون هیاهوی تبلیغاتی از جانب اپل و در سکوت خبری آغاز شد.
مدل های ۱۶ و ۳۲ گیگابایتی وای-فای بین ۱ تا ۳ روز کاری و سایر مدل ها ۶۴ و ۱۲۸ گیگابایتی وای فای، و تمام مدل های سلولار بین ۵ تا ۱۰ روز کاری به دست مشتریان خواهند رسید.
فعلا میزان تولید و عرضه آیپد مینی رتینا به خاطر مشکلات شرکت شارپ محدود خواهد بود، بنابراین قیمت های محلی و زمان عرضه در نقاط مختلف دنیا متغیرخواهد بود.
حال باید دید آیپد مینی رتینا محبوبیت و فروش بالای نسل قبل را تکرار می کند یا همانند آیپد ایر حتی از نسل قبل نیز پیشی گرفته و رکورد جدیدی را ثبت خواهد کرد

3 -آی واچ (iWatch) در دو مدل مردانه و زنانه عرضه خواهد شد

آیواچ در دو مدل برای آقایان و خانم ها عرضه خواهد شد.
 دیوید شیا ، نایب رئیس دیسپلی سرچ در چین در مصاحبه ای با روزنامه Korea Herald این خبر را منتشر کرده است و افزوده که آیواچ آقایان دارای نمایشگر 1.7 اینچی است و آیواچ خانم ها کمی ظریفتر و با نمایشگر 1.3 اینچی خواهد بود البته ،نمایشگر در هر دو مدل از نوع نمایشگر های منعطف OLEDخواهد بود
احتمالا ال جی دیسپلی و سامسونگ دیسپلی سفارش تولید انبوه نمایشگر آیواچ را دریافت کرده اند 

 

4 – آیفون 5S جذابترین محصول الکترونیکی دنیا در سال 2013

مجله گزارش مصرف کنندگان امسال نیز فهرستی از ۱۰ محصول الکترونیکی که جذابیت زیادی دارند منتشر کرده. دستگاه هایی که هر یک به نوعی سطح تکنولوژی و یا قابلیت های کاربردی محصولات هم رده خود را بالا برده اند.
 در صدر این لیست آیفون5S  قرار دارد و این اسمارت فون زیبا لقب جذاب ترین محصول الکترونیکی سال 2013 را از آن خود کرده است.
تلفن اندرویدی LG G2، تبلت کیندل فایر HDX ، اسپیکر همراه Life on Record شرکت TDK و دوربین EOS Rebel SL1 ساخت کانن از دیگر نام های آشنا در این لیست می باشند.

 

5 – اقدام به خرید بلک بری توسط اپل و برنامه ریزی برای استفاده از امتیازات ثبت شده بلک بری

اپل اختراعات بلک بری را می خواهد
با روی کار آمدن گوشی های هوشمند، شرکت بلک بری با مشکلات مالی بسیاری برخورد کرده است
اخیرا رویترز به نقل از یک مقام آگاه اعلام کرده که اپل درصدد به دست آوردن اختراعات ثبت شده به نام شرکت بلک ‌بری است. البته غیر از اپل شرکت‌های دیگر همچون مایکروسافت، لنوو، گوگل و سیسکو نیز آمادگی خود برای خرید این شرکت را اعلام کردند.
بلک‌بری امتیازات با ارزشی در حوزه گوشی‌های هوشمند دارد، اما هنوز معلوم نیست که اپل برای به دست آوردن کدام امتیازهای بلک‌بری برنامه‌ریزی کرده است. ولی مدیران این شرکت با فروش اختراعاتشان مخالف هستند و به نظر می آید که اپل برای به سرانجام رساندن این هدف راه طولانی ای در پیش دارد.

 

6 – آیپاد کلاسیک ۱۲ ساله شد

یک شنبه گذشته دوازدهمین سالگرد عرضه‌ی آیپاد کلاسیک به بازار بود. وسیله‌ای کوچک و در عین حال زیبا، که پنجره‌ای جدید را به دنیای ابزار‌های قابل حمل باز کرد. هرچند دیگر آیپاد کلاسیک تولید نمی‌شود، اما این وسیله هیچ‌گاه فراموش نخواهد شد.
19 آبان ماه سال 1380 اپل فروش آیپاد‌ کلاسیک را رسما آغاز کرد، محصولی که استیو جابز آن را یکی از بزرگترین پیشرفت‌های حاصل در عرصه‌ی فناوری عنوان کرد  و آنرا را اینگونه معرفی کرد:
با طراحی و تولید آیپاد، اپل نسل جدیدی از پخش‌کننده‌های فایل‌های صوتی را عرضه خواهد کرد که شما را قادر به ذخیره‌ی تمام آهنگ‌های مورد علاقه‌ی خود در یک وسیله‌ی کوچک و قابل حمل می‌کند که می‌توان به‌راحتی آن را در جیب خود قرار داد
موفقیت بی‌نظیر آیپاد، این امکان را در اختیار اپل قرار داد تا با پایه‌گذاری فروشگاه آیتونز، راه را برای تاسیس اپ‌استور هموار نموده و موجب ساخت بازی‌هایی برای آیپاد شود که اپل از طریق این فروشگاه آن‌ها را به فروش برساند.
طراحی و تولید میلیون‌ها آیپاد توسط اپل، موجب سرمایه‌گذاری اپل در ساخت فروشگاه‌ها و ورود به حوزه‌ی خرده‌ فروشی شد و زمینه ساز ایده ساخت دستگاهی کوچک برای اتصال به اینترنت یعنی آیفون بود.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420