لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

هشدار: واچ او اس 5.1 را نصب نکنید

هشدار: واچ او اس 5.1 را نصب نکنید

 بر اساس گزارش‌های منتشر شده از کاربران اپل واچ، سیستم عامل واچ او اس 5.1 باعث خرابی دستگاه‌ها می‌شود.

شرکت اپل از چند ساعت پیش و هم‌زمان با عرضه آی او اس 12.1 نسخه عمومی سیستم عامل واچ او اس 5 را نیز آماده عرضه کرده بود که انتشار تعداد خرابی‌های اپل واچ باعث شد تا این کمپانی فرایند عرضه آن را به کاربران متوقف کند.

بر اساس گزارش‌های منتشر شده، اپل واچ‌هایی که واچ او اس 5.1 را نصب می‌کنند با خرابی کامل مواجه می‌شوند و به هیچ وجه روشن نمی‌شوند و امکان بازیابی آن‌ها نیز وجود ندارد. این اپل واچ‌ها روی لوگوی اپل باقی می‌مانند و امکان تعمیر آن‌ها نیز وجود ندارد.

کاربرانی که با این مشکل مواجه شده‌اند باید اپل واچ خود را به نزدیک‌ترین اپل استور رسمی تحویل دهند تا در عملیات تعمیر یا تعویض برای آن‌ها انجام شود. بر همین اساس، ممکن است کاربران ایرانی که با این مشکل مواجه شده‌اند امکان تعمیر دستگاه خود را در ایران نداشته باشند و نیاز به انتقال دستگاه به اپل استور رسمی دبی باشد.

بسیاری از اپل واچ‌هایی که با نصب این آپدیت دچار خرابی شدید شده‌اند، از سری 4 بوده‌اند. بر همین اساس، به کاربران اپل واچ سری 4 توصیه می‌شود تا در نصب آپدیت‌ها تا حدودی دقت کنند و از نصب آن‌ها به صورت ناگهانی خودداری کنند. توصیه می‌شود تا پس از عرضه هر آپدیت جدید برای واچ او اس کاربران چند روز صبر کرده و از سالم بودن آپدیت مطمئن شده و پس از آن اقدام به دریافت نسخه جدید سیستم عامل را دریافت کنند.

گفتنی است که اپل هنوز هیچ ادعایی در مورد خرابی اپل واچ‌ها پس از نصب واچ او اس 5.1 نکرده است و تنها اقدام به حذف کردن آن از چرخه آپدیت‌ها کرده است. پیش بینی می‌شود تا چند روز دیگر آپدیت جدید واچ او اس با رفع این مشکل منتشر شود.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420