لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

آی او اس 12.1 به صورت عمومی آماده عرضه شد

آی او اس 12.1 به صورت عمومی آماده عرضه شد

 شرکت اپل پس از کنفرانس روز گذشته خود در نیویورک، اقدام به عرضه نسخه عمومی آی او اس 12.1 به تمامی کاربران کرده است.

آی او اس 12.1 اولین آپدیت بزرگ پس از آی او اس 12 به حساب میاید که برای کاربران آیفون‌ها و آیپدها آماده عرضه شده است. اپل در توسعه این نسخه از سیستم عامل همراه خود اقدام به ارائه قابلیت‌هایی نظیر پشتیبانی از eSIM در آیفون‌های 2018 شامل آیفون XS و XS max و همچنین پشتیبانی از تماس تصویری به صورت گروهی در فیس تایم تا سقف 32 نفر کرده است.

کاربران عمومی از همین حالا می‌توانند با مراجعه به تنظیمات اصلی آی او اس در آیفون و آیپد و همچنین زیر شاخه General وارد بخش Software Update شده و آپدیت جدید سیستم عامل آی او اس 12.1 را دریافت کنند.

در آی او اس 12.1 همچنین اپل ایموجی‌های جدید را نیز به کاربران ارائه داده است و با آپدیت آیفون‌ها و آیپدها می‌توان از آن‌ها استفاده کرد. در این نسخه، بیش از 70 ایموجی جدید از شخصیت‌ها و حالات مختلف چهره انسان و همچنین حیوانات و خوراکی‌ها ارائه شده است که تا پیش از این در یونیکد 11 طراحی شده بودند.

گفتنی است که قابلیت پشتیبانی از eSIM که در آی او اس 12.1 ارائه شده است تنها در برخی از کشورها برای کاربران آیفون XS، XS Max و XR کار می‌کند و در آمریکا، اپراتورهایی نظیر AT&T، ورایزن و T-Mobile امکان ارائه آن را دارند.

اپل در توسعه این نسخه، به دلیل اعتراض بسیاری از کاربران قابلیت شفاف سازی پوست صورت در تصاویر سلفی را حذف کرده است و از این پس تصاویر گرفته شده با آیفون XS و XS Max به طور کامل واقعی و بدون هیچ گونه ویرایشی خواهد بود.

علاوه بر قابلیت‌های اضافه شده، اپل در توسعه آی او اس 12.1 بسیاری از مشکلاتی که تا پیش از این در آی او اس 12 را برطرف کرده است. بر همین اساس، اگر در استفاده از آی او اس 12 با مشکلات خاصی مواجه بوده‌اید، توصیه می‌شود تا حتماً آی او اس 12.1 را روی دستگاه نصب کرده تا مشکلات احتمالی دستگاه‌ها برطرف شوند.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420