لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

مک مینی 2018 با قدرت پردازشی بالاتر معرفی شد

مک مینی 2018 با قدرت پردازشی بالاتر معرفی شد

 مک مینی 2018 یکی از محصولات اصلی شرکت اپل بود که در جریان رویداد شب گذشته این کمپانی رونمایی شد. این محصول پس از چهار سال انتظار طرفداران خود از طرف شرکت اپل به همراه افزایش قدرت پردازشی و طراحی بهینه‌تر آماده عرضه به بازار شده است.

مک مینی 2018 از لحاظ طراحی بدنه تغییرات زیادی نسبت به مدل 4 سال پیش خود نکرده است و با همان ظاهر مکعبی شکل سابق تولید شده است. با این حال اپل در تولید این محصول رنگ خاکستری فضایی را جایگزین نقره‌ای کرده است و درگاه‌های پشتی آن را تغییر داده است.

پورت‌های کاربردی ارائه شده در مک مینی 2018 شامل 2 درگاه USB-A یک درگاه HDMI، چهار درگاه USB-C درگاه اترنت و جک 3.5 میلی متری خروجی صدا می‌شوند. اپل در تولید یک کامپیوتر دسکتاپ کوچک گزینه‌های مختلفی از پردازنده را ارائه داده است. بر همین اساس، مک مینی 2018 با پردازنده Core i3، Core i5 و Core i7 ساخته شده است و کاربران برای استفاده‌های مختلف امکان انتخاب در میان آن‌ها را دارند. در این میان، اپل آپشن 8 تا 64 گیگابایت را برای رم این دستگاه در نظر گرفته است.

از لحاظ سیستم ذخیره سازی نیز، اپل از قطعات اس اس دی 128، 256 و بالاتر از آن استفاده کرده است که علاوه بر افزایش سرعت انتقال داده، میزان قابل توجهی از اطلاعات را در خود ثبت می‌کند. البته باید در نظر داشت که کاربران ممکن برای ذخیره اطلاعات بیشتر نیاز به خرید حافظه‌های جانبی داشته باشند.

محصولات ارائه شده در مک مینی شامل خود دستگاه و کابل اتصال آن است و کاربران باید باقی محصولات مورد نیاز برای این کامپیوتر رومیزی کوچک را به صورت جداگانه تهیه کنند.

اپل اعلام کرده که قدرت پردازشی بیشتر در مک مینی 2018 باعث شده تا این محصول تا 5 برابر عملکرد سریع‌تری نسبت به مدل 2014 خود داشته باشد. قیمت پایه مک مینی 2018 از 799 دلار شروع می‌شود و بر اساس کانفیگ افزایش پیدا می‌کند.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420