لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

آیپد پرو 2018 معرفی شد

آیپد پرو 2018 معرفی شد

 بالاخره موج شایعات منتشر شده در مورد آیپد پرو 2018 به پایان رسید و شرکت اپل از این محصول در جریان شب گذشته خود رونمایی کرد.

آیپد پرو 2018 تقریباً بر اساس همان شایعاتی که تا پیش از این در مورد آن منتشر شده بود، ساخته شده است. این محصول دارای نمایشگر بدون حاشیه از نوع ال سی دیِ رتینا است و اپل در تولید آن دکمه هوم و متعلقات آن نظیر سیستم احراز هویت تاچ آیدی را حذف کرده و به جای آن از فیس آیدی استفاده کرده است.

دوربین جلویی آیپد پرو 2018 در طول بالایی آن قرار گرفته است و به همین دلیل فیس آیدی تنها در حالت افقی در آن کار می‌کند. اپل در تولید آیپد پروی جدید از تراشه A12x Bionic استفاده کرده است و اعلام کرده که این تبلت قدرتی فراتر از کامپیوترهای شخصی و حتی کنسول نسل هشتمی مایکروسافت با عنوان ایکس باکس وان ایکس دارد. بر همین اساس، اپل آیپد پرو 2018 را قدرتمندترین دستگاه برای اجرای کارهای شخصی، اجرای بازی‌ها و پردازش‌ها مبتنی بر واقعیت افزوده معرفی کرده است.

طراحی نمایشگر بدون حاشیه در این آیپد باعث شده تا رابط کاربری آی او اس 12 از این پس مشابه با آیفون X و آیفون‌های 2018 باشد. آیپد پرو 2018 در دو سایز 11 و 12.9 اینچ تولید شده است که بر اساس کانفیگ قیمت‌های متفاوتی خواهند داشت. در جریان کنفرانس شب گذشته، اپل علاوه بر آیپد پروی جدید از محصولات جانبی و اصلی این محصول، یعنی اپل پنسل و کیبورد فولیوی جدید نیز رونمایی کرده است.

اپل پنل از این پس از طریق مگنت امکان اتصال به بدنه آیپد پرو را دارد تا حمل آن نسبت به دستگاه‌های پیشین بهتر و آسان‌تر باشد. همچنین اسمارت کانکتور مخصوص اسمارت کیبورد فولیو از قسمت حاشیه‌ای به قسمت پشتی آیپد پرو انتقال پیدا کرده است.

آیپد پرو 2018 همچنین اولین دستگاه همراه اپل به حساب میاید که در آن درگاه لایتنینگ حذف شده و اپل به جای آن از پورت یو اس بی تایپ سی استفاده کرده است. آیپد پروی جدید با قیمت پایه 799 و 999 دلار به ترتیب در دو سایز 11 و 12و9 اینچ و دو رنگ نقره‌ای و خاکستری فضایی آماده عرضه شده است.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373