لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

اپل از مک بوک ایر 2018 رونمایی کرد

اپل از مک بوک ایر 2018 رونمایی کرد

 شرکت اپل شب گذشته در جریان رویدادی که در شهر نیویورک برگزار کرده بود، از مک بوک ایر 2018 با تغییرات جدید و منحصر به فرد رونمایی کرد.

اولین نسخه مک بوک ایر در سال 2008 معرفی شده بود که در طول ده سال گذشته هیچ تغییر ظاهری در آن اعمال نشده بود؛ اما مک بوک ایر 2018 در حقیقت بیشترین تغییرات را از لحاظ طراحی به همراه داشته است و به طور کل اپل ظاهر این سری از محصول را نسبت به سال‌های گذشته تغییر داده است.

مک بوک ایر 2018 دارای پردازنده دو هسته‌ای Core i5 با فرکانس 1.5 گیگاهرتز است که می‌تواند در حالت توربو بوست تا سقف فرکانس 3.6 گیگاهرتز نیز کار کند. تراشه مرکزی این لپ تاپ فوق سبک، از سری Y و 5 واتی پردازنده‌های اینتل است که با عنوان Amber Lake در ماه اوت معرفی شده بودند.

اپل در تولید مک بوک ایر 2018 از نمایشگر رتینا استفاده کرده است که در حقیقت اولین محصول از سری کامپیوترهای فوق سبک اپل به حساب میایند که با نمایشگر با کیفیت‌تر آماده عرضه به بازار می‌شوند. نمایشگر رتینا و طراحی جدید شرکت اپل باعث شده تا 50 درصد حاشیه‌های کناری این محصول کاهش پیدا کنند.

اپل همچنین در طراحی این محصول تمامی درگاه‌های کاربردی نظیر USB-A و تاندربولت 2 را حذف کرده و به جای آن از درگاه یو اس بی تایپ سی استفاده کرده است. به همین ترتیب تنها درگاه‌هایی که در مک بوک ایر 2018 قابل مشاهده است، شامل تاندربولت 3 یا همان USB-C و همچنین جک 3.5 میلی متری خروجی صدا می‌شود.

مک بوک ایر 2018 همچنین دارای سیستم احراز هویت تاچ آیدی و تراشه T2 است که باعث می‌شود تا امنیت دستگاه نسبت به محصولات قبلی افزایش پیدا کند. البته اپل در تولید این محصول از تاچ بار استفاده نکرده است. علاوه بر این، مک بوک ایر 2018 اولین محصول از سری خود به حساب میاید که در رنگ‌های مختلف، شامل نقره‌ای، خاکستری فضایی و طلایی آماده عرضه به بازار شده است. قیمت پایه این محصول 1199 دلار است که بر اساس کانفیگ و ذخیره سازی تا 1399 دلار افزایش پیدا می‌کند. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420