لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

بتزدا: امکان اجرای فال اوت 76 در نینتندو سوئیچ وجود ندارد

بتزدا: امکان اجرای فال اوت 76 در نینتندو سوئیچ وجود ندارد

 سخنگویان بتزدا به تازگی در توضیح اینکه چرا خبری از عرضه نسخه نینتندو سوئیچ این بازی منتشر نمی‌شود، اعلام کرده‌اند که سازگار کردن و توسعه آن برای کنسول نسل هشتمی نینتندو ممکن نیست.

توسعه دهندگان این کمپانی در مصاحبه اخیر خود با مجله Gamespot اعلام کرده‌اند که ارائه این بازی در کنسول سوئیچ ممکن نیست و گیمرهای آن نمی‌توانند این بازی را در پلتفرم یاد شده اجرا کنند. این مسئله به طور مشخص به مسائل فنی اجرای بازی‌ها در کنسول سوئیچ مربوط می‌شود که باعث شده تا بتزدا امکان عرضه نسخه سوئیچ این بازی را نداشته باشد.

بر همین اساس، فال اوت 76 قرار است محدود به اجرای در پلتفرم‌های پلی استیشن 4، ایکس باکس وان و ویندوز باشد. این بازی قرار است تا دو هفته آینده و مشخصاً در روز 14 نوامبر 2018 آماده عرضه شود. علاوه بر این، کاربران احتمالاً می‌توانند این بازی را در جریان بلک فرایدی نیز با قیمت کمتر خریداری کنند؛ با این حال، توسعه دهندگان این بازی و همچنین گردانندگان فروشگاه‌های اینترنتی پلی استیشن نتورک و ایکس باکس لایو اطلاعاتی در مورد عرضه همراه با تخفیف این بازی در جریان فروش ویژه بلک فرایدی را ارائه نداده‌اند.

فال اوت 76 آخرین اپیزود از بازی آخرالزمانی فال اوت است که به صورت مالتی پلیر قابل اجرا است. این بازی در دنیایی آزاد رخ می‌دهد که گستردگی آن چهار برابر فال اوت 4 است. داستان این بازی از مکانی به نام پایگاه 76 و بیست سال پس از حمله اتمی در ویرجینیای غربی شروع می‌شود.

علاقه‌مندان به این بازی نهایتاً پس از شروع فرایند فروش این بازی می‌توانند از طریق خرید گیفت کارت PSN یا خرید گیفت کارت ایکس باکس لایو اقدام به شارژ حساب کاربری خود کرده و این بازی را به صورت دیجیتالی برای کنسول بازی خود دریافت کنند. علاوه بر این کاربران کامپیوترهای ویندوزی نیز می‌توانند از طریق سرویس‌های اجرای بازی نیز به این بازی دسترسی داشته باشند.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420