لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

اپل شاید بابت ساخت آیفون XS محکوم به پرداخت 7 میلیارد دلار شود

اپل شاید بابت ساخت آیفون XS محکوم به پرداخت 7 میلیارد دلار شود

 مبارزه قانونی سال گذشته میان اپل و کوالکام همچنان در حال پیگیری است و حالا ممکن است در نتیجه این درگیری اپل محکوم به پرداخت 7 میلیارد دلار غرامت شود.

در آوریل سال 2017 بود که کوالکام طی پرونده‌ای قانونی ادعا کرد که اپل چندین پتنت این کمپانی را برای کاهش مصرف انرژی پردازنده آیفون‌ها به صورت غیرقانونی استفاده کرده است. اپل نیز در پاسخ به این ادعای کوالکام اعلام کرد که کمپانی تولید کننده تراشه‌های اسنپ دراگون هزینه‌ای غیرمعقول را برای فروش پتنت‌های خود دریافت می‌کند و طی آن خواستار دخالت مقام‌های حکومتی و دادگستری آمریکا در این موضوع شد و در نهایت همکاری خود را با شرکت کوالکام به طور کامل قطع کرد.

در این میان، کوالکام ماه گذشته اعلام کرد که اپل سورس کدهای ساخت تراشه‌های مودم اسنپ دراگون به کار رفته در آیفون 7 و 7 پلاس را ربوده و اطلاعات آن را به شرکت اینتل داده است تا از طریق آن بتواند تراشه‌های مودم با کیفیت برای آیفون XS و XS max تولید کند.

بر همین اساس، کوالکام در دادگاه فدرالی که هفته جاری برگزار شده، از اپل درخواست 7 میلیارد دلار غرامت بابت نقض پتنت‌های ساخت مودم اسنپ دراگون کرده است. در صورت تائید شدن نقض پتنت‌های کوالکام توسط شرکت اپل و اینتل، شرکت اپل باید هزینه‌ای بسیار زیاد را بابت این حرکت غیرقانونی پرداخت کند. این در حالی است که شرکت اپل و مدیران آن تا به امروز بارها ادعای مطرح شده توسط کوالکام را رد کرده‌اند و اعلام کرده‌اند که این ادعای کوالکام، حرکتی غیرحرفه‌ای بوده است.

گفتنی است که تا پیش از این و مشخصاً در سال 2017 اپل در تولید آیفون X در همکاری با اینتل با چالش‌های زیادی مواجه شده بود که در نتیجه آن سرعت دانلود آیفون X در شبکه LTE کاهش پیدا کرده بود. با این حال این مشکل در آیفون XS و XS Max برطرف شده و سرعت دانلود این تلفن‌های هوشمند در شبکه همراه مناسب بوده است.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373