لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

معرفی 3 اپلیکیشن کاربردی برای عکاسی با قابلیت Bokeh

معرفی 3 اپلیکیشن کاربردی برای عکاسی با قابلیت Bokeh

قابلیت Bokeh یکی از مهم‌ترین تغییراتی است که اپل در توسعه نسخه جدید آیفون‌های خود به کاربران ارائه داده است. قابلیت Bokeh به کاربران اجازه می‌دهد تا از طریق قدرت پردازنده، کاربران بتوانند‌ تصاویری حرفه‌ای و ویژه را ثبت کنند.

در این قابلیت، پردازنده و لنز دوربین عمق تصاویر را تشخیص می‌دهند تا از طریق آن بتوان عکس‌هایی مشابه با عکس‌های گرفته شد با دوربین‌های DSLR را ثبت کرد. با وجود اینکه اپلیکیشن Camera که به صورت پیش‌فرض در آی او اس ارائه شده کنترل کاملی روی قابلیت‌های ویژه دوربین دارد، کاربران می‌توانند با استفاده از اپلیکیشن‌های حرفه‌ای نیز، تصاویر منحصر به فردتری را ثبت کنند. در ادامه به معرفی 3 اپلیکیشن مناسب برای قابلیت Bokeh خواهیم پرداخت:

Slør – قیمت 3.99 دلار

با استفاده از اپلیکیشن حرفه‌ای Slør می‌توانید به طور کامل بخشی از عکس را به صورت دستی انتخاب کرده و آن را تار یا شفاف‌تر کنید. این اپلیکیشن قابلیت‌های حرفه‌ای‌تر و پیشرفته‌ترین نسبت به اپلیکیشن پیش‌فرض آی او اس را به شما می‌دهد.

دانلود اپلیکیشن Slør

Apollo – قیمت 1.99 دلار

آپولو یکی دیگر از اپلیکیشن‌های محبوب برای استفاده از حالت پرتره لایتنینگ در آی او اس است. با استفاده از این اپلیکیشن عکس‌های معمولی را می‌توانید به تصاویری حرفه‌ای و باحالت پرتره تبدیل کنید. علاوه بر این، می‌توانید به عکس‌های گرفته شده ظاهر هنری و ویژه بدهید و عمق تصاویر را به طور کامل کنترل کنید. این اپلیکیشن برای عکاسی از آسمان و ابرها و همچنین مناظر بسیار مناسب است و می‌تواند خروجی خوبی به شما ارائه دهد. بیشتر قابلیت‌های ارائه شده در این اپلیکیشن به صورت فیلتر و افکت هستند که ممکن است تا حدودی کیفیت تصاویر را کاهش دهد.

دانلود اپلیکیشن Apollo

Halide – قیمت 5.99 دلار

یکی از حرفه‌ای‌ترین اپلیکیشن‌های تغییر و ویرایش تصاویر که از تکنیک‌های مبتنی بر هوش مصنوعی استفاده می‌کند. با استفاده از این اپلیکیشن می‌توان به صورت کاملاً حرفه‌ای تصاویر را ویرایش کرد و از عکس‌های خام گرفته شده توسط افراد آماتور، تصاویری منحصر به فرد را ایجاد کرد.

دانلود اپلیکیشن Halide Camera 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373