لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

آیفون XR بزرگ‌ترین سلول باتری آیفون‌های 2018 را دارد

آیفون XR بزرگ‌ترین سلول باتری آیفون‌های 2018 را دارد

در بررسی‌هایی که وب سایت ای فیکس ایت از آیفون XR کرده، مشخص شده است که اپل در تولید این تلفن هوشمند از باتری بزرگ‌تری نسبت به آیفون XS و XS Max استفاده کرده است.

این مسئله به معنای آن است که آیفون XS عمر باتری بیشتری نسبت به تلفن‌های هوشمند دیگر اپل دارد. ظرفیت باتری این تلفن هوشمند معادل 11.12 وات ساعت است. این در حالی است که ظرفیت باتری آیفون 8 معادل 10.28 وات ساعت و ظرفیت باتری آیفون 8 پلاس معادل 10.13 وات ساعت بوده است.

اپل در زمان معرفی آیفون XR اعلام کرده بود که این تلفن هوشمند یک ساعت و نیم بیشتر از آیفون 8 پلاس از لحاظ مصرف باتری دوم خواهد آورد. البته باید اشاره کرد که ظرفیت باتری آیفون XS Max معادل 12.8 وات ساعت است و بیشترین ظرفیت باتری در میان تمامی آیفون‌ها متعلق به این تلفن هوشمند است.

بزرگ شدن سایز باتری تنها دلیل افزایش طول عمر باتری آیفون‌های جدید نیست، بلکه اپل در تولید گوشی‌های جدید خود است تراشه 7 نانومتری A12 Bionic استفاده کرده است که علاوه بر افزایش میزان فرکانس پردازش، مصرف انرژی کمتری نسبت به تراشه‌های پیشین دارد. در حقیقت اپل با فقط به افزایش ظرفیت باتری اکتفا نکرده است و به طول کل دستگاه‌های جدید خود را بهینه‌تر از سال گذشته تولید کرده است.

از طرف دیگر، اپل با استفاده از تکنیک دو سلولی کردن باتری آیفون XS Max توانسته ظرفیت باتری و طول عمر مفید این تلفن هوشمند با استفاده از یک شارژ کامل را نیز افزایش دهد. البته اپل در تولید آیفون XS Max به دلیل سایز بزرگ‌تر با محدودیت کمتری مواجه بوده است و امکان تعبیه دو سلول مجزا را داشته است. با این حال در آیفون‌های دیگر، باتری به صورت تک سلولی تعبیه شده است. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420