لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

آیا آیفون XR برای رقابت با گوشی‌های اندرویدی تولید شده است؟

آیا آیفون XR برای رقابت با گوشی‌های اندرویدی تولید شده است؟

اپل از روز جمعه فرایند فروش آیفون XR به صورت عمومی را شروع کرده و حالا تمامی کاربران در سراسر جهان می‌توانند این تلفن هوشمند را خریداری کرده و از آن استفاده کنند.

در این میان، اپل آیفون XR را با قیمتی پایین‌تر از دو تلفن هوشمند دیگر یعنی آیفون XS و XS Max آماده عرضه کرده و حالا سؤالاتی در مورد این مسئله مطرح شده است که آیا اپل در تولید آیفون XR بازار گوشی‌های اندرویدی را مورد هدف قرار داده است؟

به طور کل، خصوصیت تلفن‌های هوشمند اندرویدی در بازار شامل قیمت نسبتاً ارزان‌تر، قابلیت‌های مشابه با آیفون‌ها و قطعات میان رده‌تر می‌شود. بسیاری از شرکت‌های تولید کننده گوشی‌های اندرویدی سعی می‌کنند تا قابلیت‌هایی مشابه با آیفون‌ها را در محصولات خود ارائه دهند؛ با این حال استفاده از قطعات متوسط و میان رده باعث شده تا حتی پرچم‌داران اندرویدی نیز نسبتاً قیمتی پایین‌تر نسبت به آیفون‌ها داشته باشند.

این در حالی است که بررسی‌های اخیر مؤسسات تحلیلی مختلف حاکی از آن است که اپل در تولید آیفون XRبیشتر تلاش کرده تا از با کیفیت‌ترین قطعات ممکن استفاده کند. آیفون XR با وجود اینکه دارای نمایشگر اولد نیست، اما در تولید آن با کیفیت‌ترین ال سی دی مورد استفاده در تلفن‌های هوشمند تعبیه شده است. دوربین آیفون XR با وجود اینکه به صورت دوگانه تولید نشده، اما کیفیت عکس‌های گرفته شده با آن تقریباً هم رده آیفون‌های پرچم‌دار مثل XS و XS Max است.

در حقیقت اپل تلاش کرده تا در تولید آیفون XR نه یک رقیب برای گوشی‌های اندرویدی، بلکه یک محصول ارزان قیمت اما بسیار با کیفیت را آماده تولی و عرضه کند. اپل تصمیمی برای تولید یک گوشی مشابه با دستگاه‌های اندرویدی در بازار را ندارد و به جای آن سعی می‌کند تا تجربه‌ای منحصر به فرد از استفاده با تلفن‌های هوشمند را به کاربران ارائه دهد و آیفون XR نیز از این مسئله مستثنا نیست. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373