لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

معرفی اپلیکیشن HealthView برای آیفون

معرفی اپلیکیشن HealthView برای آیفون

توضیحات اپلیکیشن :

کاربران اپل واچ همواره برای ثبت اطلاعات مربوط به سلامتی خود با چالش‌های زیادی همراه هستند. از یک طرف اپل اپلیکیشن رسمی Health را توسعه داده است که نسبتاً کاملاً و بدون نقص به حساب میاید و از طرف دیگر برخی دیگر از کاربران به دنبال افزایش موارد ثبت شده از طریق اپل واچ خود هستند.

اپلیکیشن HealthView از طریق اپل واچ می‌تواند سطح فعالیت‌های کاربران و همچنین سطح فاکتورهای سلامتی بدن را ثبت کند .و بر اساس آن اطلاعات تحلیلی دقیقی را به کاربران نشان دهد. این اپلیکیشن می‌تواند میزان فعالیت‌های قلبی عروقی را نیز از طریق اپل واچ در هر لحظه ثبت کند و کاربران دیگر نیازی به رفتن به بخش خاصی برای مشاهده فعالیت‌های قلبی و ضربان قلب ندارند.

علاوه بر این، HealthView اطلاعاتی از فعالیت‌های بدنی را در ویجت Today نشان می‌دهد تا حتی نیازی به ورود به اپلیکیشن برای مشاهده اطلاعات دقیق فعالیت‌های ورزشی نباشد. اطلاعات ثبت شده از اپل واچ در این اپلیکیشن مورد بررسی قرار می‌گیرند و نتیجه آن‌ها به صورت هوشمندانه در اختیار کاربر قرار می‌گیرد.

اگر از اپل واچ خود بیشتر برای ثبت فعالیت‌های ورزشی استفاده می‌کنید، توصیه می‌شود تا این اپلیکیشن را روی آیفون خود نصب کنید تا بتوانید به اطلاعات دقیق‌تر و هوشمندانه‌تر در مورد سلامتی خود دسترسی داشته باشید.

در این اپلیکیشن اطلاعاتی نظیر قدم‌های برداشته شده، کالری سوزانده شده، مدت زمان ایستادن، مدت زمان فعالیت ورزشی، مدت زمان خواب، BMI مورد بررسی و تحلیل قرار می‌گیرند. این اپلیکیشن همچنین اطلاعاتی شخصی نظیر وزن، قد، سن، میزان قند خون و سایز کمر را دریافت می‌کند تا بر اساس آن بتواند نتایج را به صورت دقیق‌تری مورد بررسی قرار دهد. به طور کل اطلاعات نشان داده شده در این اپلیکیشن به طور کامل برای هر کاربر متمایز خواهد بود تا از طریق آن کاربران بتوانند برنامه ورزشی دقیق‌تری را برای خودشان انتخاب کنند.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420