لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

آیکون جدید آیپد پرو 2018 فاش شد

آیکون جدید آیپد پرو 2018 فاش شد

تنها یک روز تا زمان برگزاری کنفرانس اپل باقی مانده است و حالا وب سایت 9to5mac در بررسی‌های خود از نسخه توسعه دهندگان بتای آی او اس 12 یک آیکون در مورد آیپد پرو 2018 پیدا کرده است.

آیکون جدید نشان می‌دهد که آیپد پرو 2018 قرار است با نمایشگر بدون حاشیه و بدون دکمه هوم و متعلقات آن یعنی تاچ آیدی طراحی و تولید شود. به همین دلیل آیپد جدید قرار است به همراه سیستم احراز هویت فیس آیدی تولید و آماده عرضه به بازار شود.

در بررسی این آیکون می‌توان به این نتیجه رسید که تنها دکمه‌های فیزیکی تعبیه شده در آیپد پرو 2018 شامل دکمه پاور و دکمه‌های کنترل صدا می‌شوند که در قسمت کناری دستگاه قرار گرفته‌اند. دکمه پاور در قسمت کناری بالا قرار گرفته و دکمه‌های کنترل سطح صدا در قسمت سمت راست قرار گرفته‌اند.

این مسئله به طور مشخص نشان می‌دهد که اپل تصمیم دارد تا تمامی دستگاه‌های همراه خود را از این پس با سیستم احراز هویت فیس آیدی تولید کند و دیگر تاچ آیدی در ساخت و تولید این دستگاه‌ها مورد استفاده قرار نمی‌گیرد.

در آیکون فاش شده همچنین هیچ اطلاعاتی از درگاه‌های به کار رفته در آیپد پرو 2018 مشخص نشده است. بر همین اساس معلوم نیست که جک 3.5 میلی متری خروجی صدا در این محصول مورد استفاده قرار گرفته است یا کاربران مجبور به استفاده از درگاه‌های جایگزین دیجیتالی در آن‌ها هستند.

در تصویر منتشر شده هیچ اطلاعاتی در مورد درگاه دیجیتالی نیز منتشر نشده است، بر همین اساس معلوم نیست که شایعات مربوط به حذف درگاه لایتنینگ در آیپد پرو 2018 صحت دارد و اپل از درگاه USB-C در این محصول استفاده می‌کنند یا اینکه این محصول نیز همانند دیگر آیپدهای موجود در بازار با درگاه اختصاصی اپل آماده عرضه به کاربران می‌شوند.

کنفرانس جدید اپل قرار است فردا، ساعت 10 صبح به وقت محلی در شهر نیویورک برگزار شود و طی آن از کامپیوترهای جدید مک و آیپد پرو جدید رونمایی شود. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373