لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

تمامی بخش‌های بتلفیلد 5 قرار نیست در تاریخ مشخص شده منتشر شوند

تمامی بخش‌های بتلفیلد 5 قرار نیست در تاریخ مشخص شده منتشر شوند

 کمپانی DICE تصمیم دارد تا در تاریخ بیست نوامبر بتلفیلد 5 را آماده عرضه کند؛ با این حال گزارش‌های جدید منتشر شده حاکی از آن است که تمامی محتوای این بازی قرار نیست به صورت کامل در تاریخ یاد شده آماده انتشار کند.

بر همین اساس، بخش مالتی پلیر بتلفیلد 5 که قرار است با عنوان Firestorm آماده عرضه شود، در تاریخ یاد شده در اختیار کاربران قرار نمی‌گیرند و به همین دلیل قرار است در ماه مارس سال 2019 آماده عرضه شود و گیمرها باید تا زمان عید نوروز امسال برای عرضه بخش مالتی پلیر آن منتظر بافی بمانند.

کمپانی DICE تصمیم دارد تا باقی بخش‌های این بازی و محتوای قابل دانلود آن یا همان DLC های آن را در بازه زمانی میان دسامبر 2018 تا ژانویه 2019 آماده عرضه کند. بر همین اساس، برخی از محتوای قابل دانلود و اضافه این بازی قرار است در فصل تعطیلات آخر سال 2018 آماده عرضه به کاربران شود.

بخش Lightning Strikes بتلفیلد 5 نیز قرار است در بین بازه زمانی ژانویه تا مارس 2019 آماده عرضه شود و پس از آن نیز قرار است یک بخش جدید با عنوان Combat Strike به آن اضافه شود.

به طور کل، کاربرانی که از ماه آینده اقدام به خرید و اجرای بازی بتلفیلد 5 میکنند، به طور کامل امکان اجرای تمامی بخش‌های این بازی را نخواهند داشت با این حال قرار است در ماه‌های آتی محتوای قابل دانلود جانبی و بخش مالتی پلیر این بازی به صورت تدریجی آماده عرضه به کاربران شود. گفتنی است که تاریخ دقیق عرضه این محتوای اضافه هنوز معلوم نیست و ممکن است برخی از این محتویان به صورت تدریجی در برخی از ریجن ها و مناطق آماده دانلود شوند.

بتلفیلد 5 قرار است برای اجرا در ویندوز، پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان آماده عرضه شود. اگر تصمیم به خرید این بازی بر روی کنسول بازی دارید، می‌توانید با خرید گیفت کارت PSN و همچنین ایکس باکس لایو حساب کاربری خود را شارژ کرده و آن را در تاریخ مشخص خریداری کنید.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373