لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

امکان داون گرید به آی او اس 12.0 از بین رفت

امکان داون گرید به آی او اس 12.0 از بین رفت

 شرکت اپل با شروع فرایند عرضه آی او اس 12.1 امکان داون گرید به نسخه قبلی یعنی آی او اس 12.0 را از بین برده است.

بر همین اساس، کاربران دستگاه‌هایی که آی او اس 12.1 را دریافت کرده‌اند، از این پس امکان دریافت و نصب نسخه پیشین را ندارند و نمی‌توانند دستگاه خود را داون گرید کنند.

در حقیقت اپل در توسعه آی او اس 12.1 اقدام به آپدیت فریمور دستگاه‌ها کرده است که با تغییر آن دیگر کاربران امکان داون گرید را نخواهند داشت. بر همین اساس، به کاربرانی که تمایل به جیلبریک کردن دستگاه‌های خود دارند، توصیه می‌شود تا فعلاً اقدام برای آپدیت و دریافت آی او اس 12.1 نکنند. گفتنی است که هنوز روش‌های دقیق و قابل اعتمادی برای جیلبریک کردن آی او اس 12.0 منتشر نشده است به همین دلیل وجود امکانی برای جیلبریک کردن آی او اس 12.0 در هاله‌ای از ابهام قرار دارد.

اپل در توسعه آی او اس 12.1 برخی از مشکلات نسخه پیشین را برطرف کرده است و طی آن قابلیت‌هایی نظیر امکان برقراری تماس تصویری فیس تایم به صورت گروهی تا سقف 32 نفر را ارائه داده است. همچنین کاربران آیفون XS و XS Max با پارت نامبرهای آمریکایی و اروپایی با استفاده از آی او اس 12.1 امکان استفاده از سیم کارت دوم به صورت eSIM را خواهند داشت.

اپل در توسعه نسخه اولیه آی او اس 12.0امکان دسترسی به eSIM را به کاربران آیفون‌های جدید نداده بود؛ اما حالا در نسخه جدید این سیستم عامل کاربران تمامی کشورهای قابل پشتیبانی از eSIM امکان استفاده از سیم کارت دوم را خواهند داشت. در صورتی که تصمیمی برای جیلبریک کردن آی او اس 12.0 ندارید، توصیه می‌شود تا با مراجعه به بخش Software Update اقدام به دریافت و نصب نسخه جدید آی او اس 12.1 کنید و از قابلیت‌های جدید آن استفاده کنید.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420