لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

نسخه جدید سافاری فعال بودن حالت تاریک را به وب سایت نشان می‌دهد

نسخه جدید سافاری فعال بودن حالت تاریک را به وب سایت نشان می‌دهد

 اپل در توسعه مک او اس موهاوای امکان فعال سازی حالت تاریک را به‌تمامی کاربران ارائه داد. این حالت باعث می‌شود تا تمامی بخش‌های رابط کاربری گرافیکی دستگاه تاریک شوند. بر همین اساس در نسخه جدید مرورگر سافاری وب سایت‌ها می‌توانند فعال بودن این حالت را درک کنند.

فعال بودن یا غیرفعال بودن حالت تاریک از جمله مواردی است که تأثیری در حریم خصوصی کاربران ندارد. به همین دلیل انتشار آن از طریق سافاری به وب سایت‌های مختلف باعث نقض حریم خصوصی و انتشار اطلاعات شخصی کاربران نمی‌شود. از طرف دیگر اپل تصمیم دارد تا با ارائه این قابلیت در سافاری به وب سایت‌ها در مورد ارائه تجربه‌ای بهتر و متفاوت‌تر کمک کند.

بر همین اساس، توسعه دهندگان و طراحان وب سایت‌های مختلف می‌توانند به صورت جداگانه حالت تاریک را در وب سایت‌های خود فعال کنند تا از طریق آن کاربران به صورت خودکار و با فعال کردن حالت تاریک در مک او اس موهاوای بتوانند محتوای نشان داده شده در محیط وب را نیز به صورت تاریک مشاهده کنند.

حالت تاریک به‌طور کل باعث می‌شود تا استفاده طولانی مدت از دستگاه‌ها و نمایشگرهای مختلف موجب خستگی چشم نشود. این حالت بیشتر در محیط‌های تاریک و ساعات شب مورد استفاده قرار می‌گیرد و بسیاری از کاربرانی که به صورت طولانی مدت از کامپیوترهای خود استفاده می‌کنند، تمایل به فعال کردن آن در کامپیوترهای شخصی خود دارند. اپل در توسعه مک او اس موهاوای که در جریان کنفرانس جهانی توسعه دهندگان 2018 معرفی شد، امکان فعال سازی حالت تاریک را به کاربران مک ارائه داده است.

کاربران از این طریق می‌توانند تمامی محیط کاربری دستگاه‌های خود را تاریک کنند. از طرف دیگر کاربران می‌توانند در آینده نزدیک با استفاده از مرورگر سافاری محیط تاریک را در برخی از وب سایت‌های قابل پشتیبانی از این حالت فعال کرده و آن‌ها را مشاهده کنند.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373