لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

پشتیبانی از زبان اسپانیایی و ایتالیایی به هوم پاد اضافه شد

پشتیبانی از زبان اسپانیایی و ایتالیایی به هوم پاد اضافه شد

 شرکت اپل هم‌زمان با شروع فرایند فروش آیفون XR در سراسر جهان، امکان پشتیبانی از دو زبان اسپانیایی و ایتالیایی را به هوم پاد اضافه کرده است.

بر همین اساس، زبان اسپانیایی که در حال حاضر در هوم پاد آماده عرضه شده، دومین زبانی است که از طرف اپل برای کاربران هوم پاد ارائه می‌شود. در نتیجه این مسئله، کاربران در کشور اسپانیا و مکزیک و دیگر کشورهای اسپانیایی زبان می‌توانند از همین حالا هوم پاد را خریداری کنند و با زبان اسپانیایی از آن استفاده کنند.

برخی از منابع خبری دیگر نیز تائید کرده‌اند که شرکت اپل فرایند توسعه هوم پاد و دستیار دیجیتالی سیری به زبان ایتالیایی را به پایان رسانده است و در آینده نزدیک، هوم پاد مبتنی بر این زبان‌ها را آماده عرضه به بازار ایتالیا می‌کند. بر اساس این خبرها، شرکت اپل تصمیم دارد تا هم‌زمان با شروع فرایند عرضه محصولات جدید معرفی شده در کنفرانس هشتم آبان اقدام به عرضه زبان ایتالیایی برای هوم پاد خواهد کرد.

اپل تصمیم دارد تا روند توسعه زبان‌های مختلف را برای سیری در دستگاه‌های خود را تسریع بخشد و بر همین اساس قرار است تا پیش از شروع سال 2019 بسیاری از دستگاه‌های ساخته شده توسط اپل که وابسته به دستیار هوشمند سیری هستند مجهز به سیستم تشخیص فرمان‌های صوتی در زبان‌های دیگر نیز بشوند.

هوم پاد به شدت وابسته به دستیار دیجیتالی سیری است و به همین دلیل کاربران باید زبان مناسب برای ارتباط با سیری را بلد باشند. بر همین اساس، پیش بینی می‌شود تا زبان‌های قابل پشتیبانی از سیری در سال 2019 به بعد فقط محدود به برخی از زبان‌های پر استفاده در جهان نباشد و اپل در آینده‌ای نزدیک امکان پشتیبانی از تعداد بیشتری زبان‌های جهان در سیری ارائه شده در هوم پاد، اپل تی وی و دستگاه‌های مبتنی بر آی او اس 12 را فراهم کند. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420