لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

امکان اضافه کردن استیکرها به واتس اپ آمد

امکان اضافه کردن استیکرها به واتس اپ آمد

 توسعه دهندگان پیام رسان واتس اپ اقدام به ارائه قابلیت پشتیبانی از استیکرهای جدید در نسخه بعدی این اپلیکیشن کرده‌اند.

بر همین اساس، گرافیست‌ها و طراحان استیکرها از همین حالا امکان اضافه کردن استیکرهای طراحی شده خود را در واتس اپ دارند تا در آینده نزدیک و در نسخه آینده این پیام رسان، کاربران امکان استفاده از آن‌ها را خواهند داشت. علاوه بر این، واتس اپ اعلام کرده که تصمیم به توسعه و طراحی استیکرهای پیش‌فرض برای این پیام رسان را دارد که در آینده نزدیک به کاربران عادی ارائه خواهد شد.

کاربران می‌توانند بر اساس سلیقه خودشان، از استیکرهای پیش‌فرض این پیام رسان و یا استیکرهایی که هنرمندان متفرقه طراحی کرده‌اند برای ارسال پیام‌های مختلف استفاده کنند. استیکرهای طراحی شده برای واتس اپ به‌صورت کامل مستقل و منحصر به فرد است و به همین دلیل از پیام رسان دیگر برای طراحی آن‌ها ایده برداری نشده است.

تا پیش از این، برخی از کاربران و تحلیلگران بر این باور بودند که در صورت ارائه استیکرها در واتس اپ، به دلیل تصاحب این پیام رسان توسط فیس بوک، استیکرهایی مشابه با پیام رسان فیس بوک در نسخه بعدی این اپلیکیشن آماده ارائه می‌شود. اما حالا مشخص شده که واتس اپ تصمیم دارد تا استیکرهای ارائه شده خود را به‌صورت کاملاً مجزا و مستقل طراحی و توسعه دهد و استیکرهای ارائه شده در فیس بوک قرار نیست به این پیام رسان اضافه شوند.

تیم توسعه و پشتیبانی واتس اپ از همین حالا از طراحان متفرقه خواسته است تا استیکرهای مورد نظر خود را که طراحی کرده‌اند برای آن‌ها ارسال کنند تا در نسخه بعدی اپلیکیشن این پیام رسان بتوانند از آن‌ها استفاده کنند. گفتنی است که نسخه بعدی واتس اپ باقابلیت پشتیبانی از استیکرهای مختلف قرار است در آینده نزدیک آماده عرضه به‌تمامی کاربران از طریق اپ استور در آی او اس و پلی استور در اندروید شود.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373