لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

تعداد کاربران اکانت پریمیوم اسپاتیفای به مرز 38 درصد رسید

تعداد کاربران اکانت پریمیوم اسپاتیفای به مرز 38 درصد رسید

تعداد علاقه‌مندان به اکانت پریمیوم اسپاتیفای در حال افزایش است و حالا بررسی‌های اخیر حاکی از آن است که بیش از 38 درصد کاربران آمریکایی این سرویس پخش موسیقی از حساب پولی آن استفاده می‌کنند.

گزارش اخیر موسسه Consumer Intelligence Research Partners حاکی از آن است که تعداد کاربرانی که از سرویس اسپاتیفای به‌صورت پولی استفاده می‌کنند، در حال افزایش است و این سرویس توانسته توجه بسیاری از کاربران آمریکایی را به خود جلب کند. اطلاعات جدید این موسسه بر اساس آمار جمع آوری شده در روز 30 سپتامبر 2018 منتشر شده است.

نتیجه نظرسنجی انجام شده در کنار این بررسی‌ها حاکمی از آن است که تغییر سیاست‌های اخیر اسپاتیفای در زمینه تغییر خدمات ارائه شده به کاربران اکانت پریمیوم اسپاتیفای از مهم‌ترین عوامل تأثیر گذار در افزایش علاقه کاربران به استفاده از این سرویس بوده است.

علاوه بر این، اسپاتیفای در اوایل ماه ژوئن سال جاری میلادی اقدام به بررسی کاربران اکانت‌های خانواده کرده و طی آن از کاربران خواست تا حضور خود در یک خانه به همراه اعضای دیگر دارای حساب کاربری خانواده را تائید کنند. همین مسئله باعث شد تا تعداد زیادی از کاربران اقدام به خرید اکانت پریمیوم اسپاتیفای به‌صورت جداگانه بگیرند و در نهایت تعداد کاربرانی که از اکانت‌های شخصی استفاده می‌کنند به‌یک‌باره افزایش پیدا کند. البته باید اشاره کرد که این اقدام سرویس اسپاتیفای باعث شد تا بسیاری از کاربران تمایلی به ادامه استفاده از این سرویس موسیقی نداشته باشند و به اپل موزیک مهاجرت کنند.

با این وجود باید اشاره کرد که تعداد کاربران اکانت پریمیوم اسپاتیفای در سراسر جهان نسبت به مهم‌ترین رقیب این سرویس یعنی اپل موزیک بسیار بیشتر است، با این حال اپل موزیک در آمریکا توانسته تعداد کاربران بیشتری را نسبت به اسپاتیفای به خود جلب کند. افزایش میزان کاربران پریمیوم اسپاتیفای حاکی از آن است که این سرویس ممکن است در آینده نزدیک بتواند برای بار دیگر رکورد اپل موزیک را در آمریکا شکسته و به عنوان محبوب‌ترین سرویس موسیقی در آمریکا شناخته شود. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420