لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

سامسونگ از سفیر برند خود به خاطر استفاده از آیفون X شکایت کرد

سامسونگ از سفیر برند خود به خاطر استفاده از آیفون X شکایت کرد

شرکت سامسونگ اخیراً به دلیل استفاده از آیفون X اقدام به شکایت علیه یکی از نمایندگان خود کرده و بابت این مسئله 1.6 میلیون دلار غرامت خواسته است.

کسینا سابچاک یک بازیگر و مجری تلویزیونی در روسیه است که اخیراً به عنوان نماینده برند سامسونگ در روسیه شناخته شده تا با استفاده از تلفن‌های هوشمند گلکسی در مکان‌های عمومی بتواند محصولات این کمپانی کره‌ای را در رسانه‌های روسیه تبلیغ کند. اما او در یکی از برنامه‌های تلویزیونی که اخیراً روی آنتن رفته، از آیفون X استفاده کرده است و گوشی گلکسی را با خودش به همراه نداشته است.

گفتنی است که در تصاویر منتشر شده از برنامه تلویزیونی، او تلاش داشته تا آیفون X در حال استفاده خود را از دید دوربین پنهان نگه دارد؛ با این حال دوربین‌های برنامه تلویزیونی به‌صورت نامحسوس تصاویر مربوط به آیفون در حال استفاده او را ثبت کرده‌اند و به همه بینندگان نشان داده‌اند.

بر اساس گزارش اخیر وب سایت Mirror شرکت کره‌ای سامسونگ به خاطر این مسئله از کسینا سابچاک شکایت کرده است و به خاطر ضربه زدن به برند این کمپانی درخواست غرامت به مبلغ 1.6 میلیون دلار کرده است. گفتنی است که سخنگویان شرکت سامسونگ در مصاحبه با خبرگزاری‌های مختلف، در مورد اقدام این کمپانی برای شکایت از این مجری تلویزیونی سکوت کرده‌اند و هنوز آن را تائید یا رد نکرده‌اند. 

 این اولین بازی نیست که سامسونگ به خاطر استفاده از تلفن‌های هوشمند آیفون توسط نماینده‌های خود دست به تشکیل پرونده‌های قانونی میزند. تا پیش از این نیز سامسونگ از Adam Levine خواننده گروه Maroon 5 بابت استفاده از تلفن هوشمند آیفون به‌جای سری تلفن‌های هوشمند گلکسی شکایت کرده بود.

سامسونگ معمولاً برای تبلیغ محصولات خود با افراد مشهور همکاری می‌کند تا در ازای دریافت مبلغی مشخص، آن‌ها در مکان‌های عمومی از تلفن‌های هوشمند گلکسی استفاده کنند؛ با این حال به نظر می‌رسد که حتی نمایندگان و سفیران برند سامسونگ نیز به آیفون‌های شرکت اپل بیش از تلفن‌های هوشمند گلکسی علاقه نشان می‌دهند.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373