لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

اپل واچ سری 4 همچنان با ساعت تابستانی مشکل دارد

اپل واچ سری 4 همچنان با ساعت تابستانی مشکل دارد

تغییر ساعت تابستانی از پایان ماه اکتبر در اروپا شروع می‌شود و حالا مشخص شده است که اپل در توسعه واچ او اس 5 هنوز مشکل ساعت تابستانی در اپل واچ سری 4 را برطرف نکرده است.

بر همین اساس، کاربران اپل واچ سری 4 در کشورهای اروپایی ممکن است در روزهای آتی به مدت بیست و چهار ساعت امکان استفاده از ساعت هوشمند خود را نداشته باشند. تا پیش از این، بسیاری از کاربرانی که در استرالیا اقدام به خرید ساعت هوشمند جدید اپل کرده بودند، گزارش‌هایی مبنی بر وجود این مشکل را منتشر کرده بودند.

باگ اپل واچ سری 4 با ساعت تابستانی به طور مشخص باعث می‌شود تا در زمان تغییر ساعت اپل واچ توان تشخیص زمان را برای مدت یک روز نداشته باشد و در لوپ ریستارت شدن بیافتد. این مسئله در حقیقت باعث می‌شود تا اپل واچ یک روز کامل را بیست و سه یا بیست و پنج ساعت در نظر بگیرد و به طور مداوم خاموش یا روشن شود.

اپل اعلام کرده که در توسعه واچ او اس 5.1 این مشکل را برطرف کرده است، با این حال این نسخه هنوز به صورت عمومی آماده عرضه نشده و به همین دلیل کاربران اروپایی اپل واچ سری 4 ممکن است در یکی دو روز آتی امکان دسترسی به ساعت هوشمند خود را نداشته باشند.

گفتنی است که این مشکل به صورت مشخص پس از یک روز به صورت خود به خود حل می‌شود و کاربران امکان دسترسی به تمام قابلیت‌های اپل واچ را خواهند داشت. با این حال، عدم عرضه نسخه نهایی واچ او اس 5.1 یکی از مهم‌ترین عواملی است که باعث ادامه روند بروز این مشکل در میان کاربران شده است.

باوجود اینکه زمان تغییر ساعت تابستانی در ایران به پایان رسیده، با این حال در صورتی که کاربران ایرانی از ساعت جهانی در اروپا استفاده کنند، ممکن است با مشکلات مشابه مواجه شوند. در صورت بروز این مشکل، به کاربران توصیه می‌شود تا برای مدت بیست و چهار ساعت، با اپل واچ سری 4 کار نکنند تا مشکل به صورت خود به خود حل شود. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420