لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

گالری تصاویر گرفته شده با دوربین آیفون XR

گالری تصاویر گرفته شده با دوربین آیفون XR

 

آیفون XR به تازگی آماده عرضه به بازار شده است و حالا تحلیلگران و افراد فعال در زمینه بررسی تلفن‌های هوشمند، اقدام به انتشار گالری عکس‌های گرفته شده با دوربین آیفون XR کرده‌اند.

 

در این میان، وب سایت Macrumors علاوه بر انتشار ویدیوی مربوط به جعبه گشایی، گالری اختصاصی تصاویر خود که با دوربین آیفون XR از شهر نیویورک گرفته شده را منتشر کرده است. در این گالری، عکس‌های گرفته شده با استفاده از قابلیت کنترل عمق که در آی او اس 12 برای آیفون XR ارائه شده است، تغییر پیدا کرده‌اند تا آثاری هنری و ویژه به ثبت برسند.

 

علاوه بر این، تمامی این عکس‌ها از طریق اپلیکیشن پیش فرض دوربین در آی او اس 12 گرفته شده است و هیچ تغییرات اضافی در آن‌ها اعمال نشده است. از آنجایی که دوربین پشتی آیفون XR دارای لنز دوم تله فوتو نیست، تصاویر گرفته شده با این تلفن هوشمند، تنها از طریق یک لنز زاویه باز ثبت می‌شوند که میزان جزئیات گرفته شده در آن تا حدودی نسبت به تصاویر گرفته شده با آیفون XS و XS Max کمتر است. با این حال، کیفیت عکس‌های گرفته شده با استفاده از دوربین واید انگل آیفون XR بسیار بالا است و می‌تواند آن را با بسیاری از دوربین‌های DSLR امروزی مقایسه کرد.

  در حقیقت اپل تمامی تلاش خود را به کار گرفته تا با استفاده از جدیدترین فناوری‌های ممکن، دوربین تک لنز آیفون XR را به بهترین شکل ممکن تولید کند تا کیفیت تصاویر آن بسیار بالا باشد. کیفیت تصاویر گرفته شده با دوربین آیفون XR به طرز قابل توجهی بالا است که در نگاه اول تشخیص و تمایز دادن آن با عکس‌های گرفته شده با دوربین دو لنز آیفون XS و XS Max دشوار خواهد بود.

 

به طور کل، اپل تلاش کرده تا در تولید آیفون XR نه یک دستگاه میان رده، بلکه یک پرچم‌دار نسبتاً ارزان قیمت را آماده عرضه به بازار کند.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420